Βγήκε από τη ΜΕΘ ο Γιώργος Μυλωνάκης, ο οποίος νοσηλεύεται στο νοσοκομείο "Ευαγγελισμός" από τις 15 Απριλίου έπειτα από ρήξη ανευρύσματος εγκεφάλου.
Στο ιατρικό ανακοινωθέν αναφέρονται τα ακόλουθα:
Ο υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ κος Γεώργιος Μυλωνάκης, σήμερα 11 Μαϊου 2026 εξήλθε της ΜΕΘ του Νοσοκομείου ΓΝΑ "Ο Ευαγγελισμός", καθώς η κλινική του κατάσταση παρουσιάζει βελτίωση και κρίνεται σκόπιμη η μεταφορά του σε εξειδικευμένο κέντρο αποκατάστασης.
Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover
Ειδήσεις υγείας σήμερα
Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής: Μονιμοποιείται ο θεσμός του προσωπικού βοηθού [νομοσχέδιο]
Είναι κακό που το παιδί μου πιπιλάει τον αντίχειρά του;
ECDC: Πέντε άτομα σε στενή επαφή με τον Γάλλο γιατρό που μολύνθηκε από Έμπολα