Βγήκε από τη ΜΕΘ ο Γιώργος Μυλωνάκης, ο οποίος νοσηλεύεται στο νοσοκομείο "Ευαγγελισμός" από τις 15 Απριλίου έπειτα από ρήξη ανευρύσματος εγκεφάλου.

Στο ιατρικό ανακοινωθέν αναφέρονται τα ακόλουθα:

Ο υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ κος Γεώργιος Μυλωνάκης, σήμερα 11 Μαϊου 2026 εξήλθε της ΜΕΘ του Νοσοκομείου ΓΝΑ "Ο Ευαγγελισμός", καθώς η κλινική του κατάσταση παρουσιάζει βελτίωση και κρίνεται σκόπιμη η μεταφορά του σε εξειδικευμένο κέντρο αποκατάστασης.

 

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Τρύφων : Αν η Ευρώπη θέλει αυτονομία στο φάρμακο, οφείλει να επενδύσει
Διαδικτυακή εκδήλωση "Η θεραπεία στον καρκίνο του πνεύμονα δεν είναι ένας γιατρός: είναι Oμάδα"
Ένα φλιτζάνι σπανάκι την ημέρα μειώνει τον κίνδυνο καρδιοπάθειας κατά 15% [μελέτη]