Ακούσαμε ότι οι εταιρείες μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας αποζημίωσης που θα λάβει το σκεύασμά τους, πρέπει να καταθέσουν υπεύθυνη δήλωση -όχι βεβαίωση- ότι το σκεύασμα θα είναι και άμεσα διαθέσιμο στην αγορά. Το ακούσαμε πρώτη φορά, ενώ και οι εταιρείες φαίνεται να μην το γνώριζαν με αποτέλεσμα μια σχετική αναμπουμπούλα. Πάντως το συγκεκριμένο γραφειοκρατικό θέμα είναι και θεσπισμένο κανονικά και με το νόμο.

Για ψάξτε στα ΦΕΚ που βγήκαν στα τέλη του 2025. 

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Ξενάγηση στο εργοτάξιο του Παιδιατρικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης ΙΣΝ
Αλκοόλ: Τι προκαλεί στα οστά
Νέα επένδυση στα τρόφιμα από την οικογένεια Σκλαβενίτη