Ζωντανή διαδικτυακή συζήτηση με θέμα την Υγεία, είχαν χθες το βράδυ ο Στέφανος Κασσελάκης με τον Άδωνι Γεωργιάδη.
Ο πρόεδρος του κόμματος "Δημοκράτες - Προοδευτικό Κέντρο" ανέφερε στον υπουργό Υγείας ότι δεν έχει ιδιωτική ασφάλιση, διότι πιστεύει στο ΕΣΥ.
Απαντώντας, ο υπουργός Υγείας σημείωσε πως "σού εύχομαι να μην πάθεις ποτέ τίποτε, αλλά αν πάθεις θα σε φροντίσουμε"...
Αναφερόμενος στα προβλήματα του δημόσιου συστήματος Υγείας, ο Άδωνις Γεωργιάδης παραδέχτηκε πως υπάρχει έλλειψη νοσηλευτών, ενώ για το "φακελάκι" είπε πως "προσωπικά, όπου βρω φακελάκι, τούς ξηλώνω".
Επισήμανε πως το ΕΣΥ αντιμετωπίζει περίπου 85.000 περιστατικά σε ημερήσια βάση και σημείωσε πως με το "1566" κλείνονται ραντεβού σε απόσταση ημερών.
Για τα φάρμακα, είπε πως έχει τα φθηνότερα φάρμακα στην Ευρώπη και ανέφερε πως το καλοκαίρι έρχονται τουρίστες και φεύγουν με σακούλες φάρμακα, γιατί στις χώρες τους οι τιμές πολύ πιο υψηλές.
Προσθέστε το iatronet.gr στο DiscoverΕιδήσεις υγείας σήμερα
Συνάντηση του καθηγητή Sir Michael Gideon Marmot CH με τον Πρόεδρο του ΙΣΑ Γ. Πατούλη
Η ερώτηση που αποκαλύπτει αν το σώμα ξεκουράζεται επαρκώς [μελέτη]
Καινοτόμος μέθοδος "απογαλακτισμού" από τη Β' ΜΕΘ του "Γ. Παπανικολάου"