Ως τον πιο επιτυχημένο μηχανισμό στήριξης της φαρμακοβιομηχανίας χαρακτήρισε ο υπουργός Α. Γεωργιάδης το επενδυτικό clawback στα πρόσφατα εγκαίνια του νέου κέντρου έρευνας του ομίλου ΒΙΑΝΕΞ στην Πάτρα.
Μέχρι τώρα έχουν δωθεί 400 εκατ. ευρώ και προβλέπονται μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης άλλα 200 εκατ. ευρώ μέχρι το 2029.
Τα νούμερα πραγματικά είναι πολύ καλά καθώς όπως τόνισε ο υπουργός τα πρώτα 400 εκατ. ευρώ του επενδυτικού clawback κινητοποίησαν επενδύσεις ύψους 1,6 δισ. ευρώ.
Αν λυθεί και το ζήτημα που έχει τεθεί από τις εταιρείες για την επιμήκυνση του χρόνου ολοκλήρωσης των επενδύσεων, τότε τα πράγματα θα γίνουν ακόμη καλύτερα.
Προσθέστε το iatronet.gr στο DiscoverΕιδήσεις υγείας σήμερα
Ξενάγηση στο εργοτάξιο του Παιδιατρικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης ΙΣΝ
Αλκοόλ: Τι προκαλεί στα οστά
Νέα επένδυση στα τρόφιμα από την οικογένεια Σκλαβενίτη