Επιστήμονες ανακοίνωσαν ότι εντόπισαν γενετικά ελαττώματα που φαίνεται πως αυξάνουν την πιθανότητα εμφάνισης προεκλαμψίας στην εγκυμοσύνη.

Περίπου 4 στις 100 γυναίκες εμφανίζεουν το συγκεκριμένο πρόβλημα υψηλής αρτηριακής πίεσης και προβλημάτων στα νεφρά κατά την εγκυμοσύνη.

Οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι λανθασμένο DNA μπορεί να είναι υπεύθυνο, σε ορισμένες περιπτώσεις, αναφέρει το περιοδικό ‘PLoS medicine.’

Η ανακάλυψη θα μπορούσε να οδηγήσει σε νέους τρόπους εντοπισμού και αντιμετώπισης όσων που βρίσκονται σε κίνδυνο.

Οι Αμερικανοί ερευνητές, από το Washington University School of Medicine στο St. Louis, ανέλυσαν το DNA περισσότερων από 300 εγκύων.

Εξήντα από αυτές ήταν υγιείς που νοσηλεύτηκαν επειδή εμφάνισαν σοβαρή προεκλαμψία.

Οι υπόλοιπες 250 παρακολουθήθηκαν για άλλες επιπλοκές υγείας. Σαράντα από αυτές εμφάνισαν στη συνέχεια προεκλαμψία.

Ανάλυση DNA αποκάλυψε λίγα γενετικά λάθη σε 5 από 60 υγιείς γυναίκες και 7 από 40 υψηλότερου κινδύνου στην εγκυμοσύνη, που εμφάνισαν προεκλαμψία.

Τα γονίδια στα οποία εντοπίστηκαν ελαττώματα (MCP factor I και factor H) παίζουν ρόλο στη ρύθμιση της αντίδρασης του ανοσοποιητικού και οι ερευνητές πιστεύουν ότι αυτό θα μπορούσε να εξηγήσει την πιθανή τους σχέση με την προεκλαμψία.

Επιστήμονες υποπτεύονταν ότι προβλήματα με το ανοσοποιητικό προκαλούν πολλά περιστατικά προεκλαμψίας.

PLoS medicine.’

Κ. Γουργουλιάνης: Αφρικανική σκόνη, δυνητικοί κίνδυνοι, τρόποι προφύλαξης
Οδηγίες των πνευμονολόγων για προστασία από την αφρικανική σκόνη
Εμφυτεύσιμες μπαταρίες μπορούν να λειτουργούν με το οξυγόνο του οργανισμού!