Ερευνητές του Queen's University ανακάλυψαν υποσχόμενη μέθοδο αντιμετώπισης της αντρικής υπογονιμότητας χρησιμοποιώντας συνθετική εκδοχή της πρωτεΐνης του σπέρματος, PAWP.

Ανακάλυψαν ότι η συγκεκριμένη πρωτεΐνη είναι αρκετή και χρειάζεται για την έναρξη της διαδικασίας γονιμότητας.

Η έρευνα του Dr. Oko υπόσχεται να διαγνώσει και να αντιμετωπίσει περιστατικά υπογονιμότητας αντρών όταν το σπέρμα ενός ασθενούς δεν μπορεί να αρχίσει ενεργοποίηση του ωαρίου ώστε να δημιουργήσει έμβρυο.

Η PAWP μπορεί να προκαλέσει την ανάπτυξη του εμβρύου σε ανθρώπινα ωάρια με τρόπο παρόμοιο με το φυσιολογικό, δήλωσε ο Dr. Oko.

Με βάση τα ευρήματα περιμένουμε ο γιατροί να βελτιώσουν τη διάγνωση και την αντιμετώπιση της υπογονιμότητας, που επηρεάζει το 10 έως 15% των ζευγαριών παγκοσμίως, δήλωσε.

Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν τη δυνατότητα κλινικής εφαρμογής της πρωτεΐνης PAWP ως προγνωστικού παράγοντα αγωγής για την υπογονιμότητα.

Η συμπλήρωση του ανθρώπινου σπέρματος με την πρωτεΐνη PAWP μπορεί δυνητικά να χρησιμοποιηθεί για τη βελτίωση της επιτυχίας του ποσοστού αγωγών κατά της υπογονιμότητας στο μέλλον.

Ο Dr. Oko, δήλωσε ότι τα αποτελέσματα της έρευνας ανοίγουν το δρόμο για περαιτέρω έρευνα της πρωτεΐνης PAWP ως μοριακού δείκτη για διάγνωση και ως παράγοντα για τη βελτίωση της αγωγής κατά της υπογονιμότητας.

Ξένος τύπος.