Έρευνα ανακάλυψε ότι μωρά που γεννήθηκαν από παχύσαρκες μητέρες μέσω καισαρικής τομής μπορεί ενδεχομένως να έχουν πενταπλάσιο κίνδυνο να γίνουν υπέρβαρα έως την ηλικία των 3.

Εντερικό βακτήριο, το Lachnospiracae, μπορεί επίσης ενδεχομένως να είναι μερικώς υπεύθυνο για την αύξηση βάρους στους εφήβους, αναφέρει η έρευνα.

Τα ευρήματα έδειξαν ότι η κοινότητα των μικροοργανισμών ή βακτηρίων που ζουν στο πεπτικό των μωρών επηρεάζεται από το είδος του τοκετού της μητέρας.

Ενώ ο κίνδυνος παχυσαρκίας στο παιδί αυξάνει 3 φορές όταν η υπέρβαρη γυναίκα γεννά φυσιολογικά, ο κίνδυνος είναι πενταπλάσιος από το φυσιολογικό όταν γεννά με καισαρική.

Η Anita Kozyrskyj, του University of Alberta στον Καναδά δήλωσε ότι γνωρίζουμε ότι το παραπάνω βάρος στη μητέρα συνδέεται με παραπάνω βάρος στο παιδί.

Πρόσθεσε ότι η έρευνα έδειξε ότι και τα 2 είδη τοκετού και οι αλλαγές στα εντερικά βακτήρια εμπλέκονται στον κίνδυνο παχυσαρκίας.

Για την έρευνα, που δημοσιεύτηκε στο JAMA PEDIATRICS, οι ερευνητές μελέτησαν 930 μητέρες και τα μωρά τους.

Η έρευνα έδειξε ότι πληθώρα Lachnospiracae επηρεάζει τη σχέση μεταξύ μητρικού βάρους και παιδικού βάρους μετά τον φυσιολογικό τοκετό και την καισαρική τομή.

JAMA PEDIATRICS,

Να δοκιμάσω να παίρνω μικροδόσεις καφέ;