H κυβέρνηση της Ισπανίας αποφάσισε την παράταση της κατάστασης έκτακτης ανάγκης κατά 15 ακόμη ημέρες, μετά την αρχική 15νθήμερη κατάσταση ανάγκης που είχε ανακοινωθεί στις 14 Μαρτίου, προκειμένου να αντιμετωπίσει την εξάπλωση του COVID-19, όπως ανέφεραν σήμερα οι εφημερίδες «El Pais» και «El Mundo».
Ο Ισπανός πρωθυπουργός Πέδρο Σάντσεθ επικοινώνησε την απόφαση τις κυβέρνησης στα στελέχη της περιφερειακής διοίκησης μέσω μιας βιντεοκλήσης.
Η επιβολή της κατάστασης ανάγκης σε εθνικό επίπεδο, απαγορεύει όλες τις μη αναγκαίες μετακινήσεις.
Οπως μεταδίδει το Reuters, η χώρα μετρά πάνω από 1.300 θανάτους και τουλάχιστον 25.000 κρούσματα.
Πηγές:
euro2day.gr
Ειδήσεις υγείας σήμερα
Εποχικές αλλεργίες: Ενημέρωση και έλεγχος κοινού στο "Παπαγεωργίου"
Γάλα βρώμης: Πόσο ωφέλιμο είναι;
Το σκανδιναβικό περπάτημα μειώνει τα συμπτώματα κατάθλιψης [μελέτη]