Έκκληση να μεταφερθούν σε μονάδα εντατικής θεραπείας (ΜΕΘ) δύο νέοι ασθενείς, που νοσηλεύονται διασωληνωμένοι στο νοσοκομείο "Ερυθρός Σταυρός", απευθύνει ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας εργαζομένων στα νοσοκομεία (ΠΟΕΔΗΝ).

Ο Μιχάλης Γιαννάκος τονίζει πως πρόκειται για δύο ασθενείς. Ο πρώτος είναι 44 ετών και παραμένει διασωληνωμένος, για δεύτερη μέρα στην κλινική CoViD.

Ο δεύτερος είναι 33 ετών και διασωληνώθηκε σήμερα το πρωί στις 7.

Ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ τονίζει την ανάγκη να διακομιστούν άμεσα στη ΜΕΘ.

Δημ.Κ.

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
ΕΚΠΑ: Ανακοινώσεις για τη θεραπεία του καρκίνου στο Ευρωπαϊκό Συνέδριο Αιματολογίας
Δ. Σαρηγιάννης: Εκτίμηση διακινδύνευσης για καρκίνο με βάση το εκθεσίωμα
Γεωργιάδης σε Κασσελάκη: Σού εύχομαι να μην πάθεις τίποτε, αλλά αν συμβεί θα σε φροντίσουμε