Του Δημήτρη Καραγιώργου

Δύο παιδιά προσβλήθηκαν τις τελευταίες μέρες από μηνιγγίτιδα σε σχολεία της Αττικής. Πρόκειται για έναν 16χρονο μαθητή της δευτέρας Λυκείου, του πρώτου Επαγγελματικού Λυκείου (ΕΠΑΛ) Γαλατσίου και έναν οκτάχρονο μαθητή του 21ου Δημοτικού Σχολείου της Αθήνας.

Ο πρώτος νοσηλεύεται σε ιδιωτική κλινική από τις 26 Οκτωβρίου και η κατάσταση της υγείας του κρίνεται άριστη. Ο δεύτερος νοσηλεύεται στο νοσοκομείο Παίδων ‘Αγία Σοφία’ και – όπως έγινε σήμερα γνωστό – υποβάλλεται σε εξετάσεις, τα αποτελέσματα των οποίων θα γίνουν αύριο γνωστά.

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
ΚΕΣΥ - επίσημο: Πρόεδρος η Αναστασία Κοτανίδου - Η πλήρης σύνθεση
ΕΟΠΥΥ: Στο 1,1 δισ. ευρώ έκλεισαν clawback - rebate φαρμάκων το 2025 - Επίσημος απολογισμός
Ενέσεις GLP-1 για απώλεια βάρους και κύηση: Oφέλη, προσοχή και σωστός προγραμματισμός