Το Κεντρικό Διοικητικό Συμβούλιο του Πανελλήνιου Συλλόγου Φυσικοθεραπευτών στη συνεδρίαση του, στις 15 και 16 Σεπτεμβρίου 2012, αποφάσισε να προχωρήσει σε απεργιακή κινητοποίηση, στις 25 Σεπτεμβρίου με κλείσιμο των εργαστηρίων φυσικοθεραπείας και απεργία σε όλα τα Νοσοκομεία και τους Φορείς του δημοσίου (ΟΤΑ, Ασφαλιστικά Ταμεία) καθώς και του ιδιωτικού τομέα, των φυσικοθεραπευτών που εργάζονται σ’ αυτά.

Τα αιτήματα της απεργίας είναι:

  • άμεση καταβολή των οφειλών του ΕΟΠΥΥ από τον Μάιο του 2012
  • απόδοση των παλαιών χρεών από τα Ασφαλιστικά Ταμεία χωρίς ‘κούρεμα’
  • συμψηφισμός των οφειλών
  • απόδοση του ανθυγιεινού επιδόματος.

Επίσης, την ίδια μέρα, στις 25 Σεπτεμβρίου θα γίνει συγκέντρωση έξω από το Υπουργείο Υγείας, Αριστοτέλους 17, στις 12.00 μ. μ..

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
ΕΚΠΑ: Ανακοινώσεις για τη θεραπεία του καρκίνου στο Ευρωπαϊκό Συνέδριο Αιματολογίας
Δ. Σαρηγιάννης: Εκτίμηση διακινδύνευσης για καρκίνο με βάση το εκθεσίωμα
Γεωργιάδης σε Κασσελάκη: Σού εύχομαι να μην πάθεις τίποτε, αλλά αν συμβεί θα σε φροντίσουμε