Το πρωί της Δευτέρας, οι εργαζόμενοι αρνήθηκαν να μπουν στο χώρο, όπου επικρατούσαν συνθήκες παγετού!
Οι εργαζόμενοι ζητούν ζεστασιά, τονίζοντας ότι η θερμοκρασία στη μονάδα πέφτει ακόμα και στους 6 βαθμούς Κελσίου, με αποτέλεσμα να ταλαιπωρούνται και να κινδυνεύουν οι ασθενείς.
Σύμφωνα με τους εργαζόμενους, το πρόβλημα δεν είναι πρωτόγνωρο και η διοίκηση τους καλεί να θερμάνουν το χώρο με φορητά μέσα. Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover
Ειδήσεις υγείας σήμερα
Η Chiesi Hellas ανάμεσα στις κορυφαίες εταιρείες για εργασία στην Ελλάδα
Ρυτίδες: Aντιμετώπιση και εντατική ενυδάτωση με τα προϊόντα Liftactiv HA της Vichy
Από το αφυδατωμένο πρόσωπο στη φωτεινή όψη: H νέα εποχή της αντιγήρανσης