Της Μάριον Κοντογιάννη

«Δεν ξέρω τι να κάνω…» είναι η φράση ανθρώπων, μεγάλων σε ηλικία και ατόμων με αναπηρίες ή κινητικά προβλήματα, που αγανακτούν από ένα αλλοπρόσαλλο σύστημα  δημόσιας διοίκησης, όταν θέλουν να τακτοποιήσουν τις εκκρεμότητες που έχουν με το Ενιαίο Ταμείο Επικουρικής Ασφάλισης (Ε.Τ.Ε.Α).

Οι ενδιαφερόμενοι πήγαιναν στο κτίριο της  Λ. Αλεξάνδρας για τις βεβαιώσεις της εφορίας που όμως έχει πλέον μεταφερθεί στο κτίριο της οδού Φιλελλήνων 15 στο Σύνταγμα ώστε να εξυπηρετηθούν αυτοπροσώπως.

Εάν όμως χρειαστούν κάποια πληροφορία και καλέσουν στο 2103732000 (είναι ο αριθμός που δίνεται από  τις πληροφορίες καταλόγου) ακούγεται το εξής  μήνυμα  : « Ενημερώνουμε πως οι βεβαιώσεις της εφορίας του ΤΕΑΔΥ και του ΤΕΑΠΟΚΑ θα αναρτηθούν στο site  του ΤΕΑΔΥ http://www.teady.gr/  (αυτό, όλοι οι ενδιαφερόμενοι το κατάλαβαν!!)

Σας ενημερώνουμε πως οι βεβαιώσεις για το ΤΕΑΥΕ θα δοθούν μέσω της ΗΔΙΚΑ στο http://www.hdika.gr/ (αυτό, επίσης όλοι οι ενδιαφερόμενοι το κατάλαβαν). Οι βεβαιώσεις του τομέα ΤΥΔΚΥ δηλαδή των συνταξιούχων Δήμων και Κοινοτήτων θ΄ αποσταλούν ταχυδρομικά.

Όλες οι υπηρεσίες του ΤΕΑΔΥ - ΤΑΔΚΥ - ΤΕΑΠΟΚΑ από τις  22/11/2012, έχουν μεταφερθεί στη διεύθυνση Φιλελλήνων 15. Αυτός είναι και ο λόγος αδυναμίας της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης. Σας ζητούμε συγνώμη για την ταλαιπωρία. Από τις 3 Δεκεμβρίου η υπηρεσία λειτουργεί κανονικά στην παραπάνω διεύθυνση».

Φιλελλήνων 15, Ταμείο Επικουρικής Ασφάλισης Δημοσίων Υπαλλήλων. Μπροστά στο γκισέ πληροφοριών μία κυρία που δεν γίνεται να εξυπηρετηθεί γιατί μπορεί να μην την ενημέρωσαν ότι υπήρχε συγκεκριμένη ημερομηνία που έπρεπε να καταθέσει τα χαρτιά της, αλλά δεν υπήρχε τρόπος διευθέτησης  του θέματος εκείνη τη στιγμή.

Η προϊσταμένη θα πήγαινε μετά τις 11.00 π.μ. (η ώρα ήταν 10.15 π.μ.) και για να μην περιμένει αλλά και να εξυπηρετηθεί σίγουρα, της πρότεινε να ξαναπάει τέλος του μήνα.

Στην ερώτηση γιατί δεν υπήρχε κάποιος τηλεφωνικός αριθμός εξυπηρέτησης του κοινού  ώστε να δοθούν κάποιες πληροφορίες ή διευκρινήσεις για να μην ταλαιπωρηθούν οι συνταξιούχοι και ακόμα περισσότεροι όσοι είχαν κάποια προβλήματα υγείας και δεν ήταν εύκολο να μετακινηθούν, δεν είχε κάποια απάντηση. Υπήρχε όμως η παραπομπή, στους αρμόδιους .

Γραφείο Διοικητού Ενιαίου Ταμείου Επικουρικής Ασφάλισης (ΕΤΕΑ), στην οδό Πειραιώς 9 -11 με αρ. τηλεφώνου 210 5219704 (από εκεί θα σας δοθεί όποιο τηλεφωνικό νούμερο χρειάζεστε).

Κατά την τηλεφωνική συνομιλία που έγινε η εξήγηση ήταν  πως δεν υπήρχε κάποιος τηλεφωνικός αριθμός για πληροφορίες αφού τα ερωτήματα ήταν τόσα πολλά και ο αριθμός των εργαζομένων τόσο λίγος που δεν θα μπορούσαν να εξυπηρετήσουν το κοινό.

Στην ερώτηση τι θα έπρεπε να κάνουν άτομα με κινητικά προβλήματα ή πολύ ηλικιωμένοι και πώς να εξυπηρετηθούν όταν δεν είναι εύκολο να μετακινηθούν και δεν γνωρίζουν από διαδίκτυο, αναφέρθηκαν τα εξής νούμερα τηλεφώνων : 210 3732152, 210 3732129, 210 3732159 και 210 3732231.

Αν κάποιος θέλει να διαμαρτυρηθεί, να ζητήσει να ανακοινωθούν τηλεφωνικοί αριθμοί εξυπηρέτησης του κοινού για τις παραπάνω υπηρεσίες θα πρέπει ν΄ απευθυνθεί στη Διεύθυνση Διοικητικού του Ε.Τ.Ε.Α  τηλ. 210 5217185, 210 5217122, 210 5217127, με επιστολή στην οδό Μάρνη 22, Τ.Κ. 10432 Αθήνα ή στοemail : [email protected].

Τέλος, οι βεβαιώσεις για την εφορία ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ, στους παραπάνω τομείς, που πιθανότατα να μην έχουν καμία σχέση με το διαδίκτυο δίνονται ΜΟΝΟ ηλεκτρονικά.

Άραγε γνωρίζουν όλοι αυτοί οι που αποφασίζουν για τις διαδικασίες σε ποιους απευθύνονται;

Τι σημαίνει ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ;

Τι σημαίνει ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΣΤΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΚΙΝΗΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ, ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ;

Επιπλέον Πληροφορίες

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Μ. Κουκουράκης: Έρχονται ριζικές αλλαγές στην αντιμετώπιση του καρκίνου
Ζεαξανθίνη: Όσα πρέπει να ξέρουμε για το αντιοξειδωτικό των ματιών
Ξεκινά σε λίγες ημέρες το 14ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Management