Απλήρωτοι παραμένουν, επί τρεις μήνες, οι εργαζόμενοι στο “Ευγενίδειο” Θεραπευτήριο.

Η διοίκηση του ιδρύματος δεν είναι σε θέση να καταβάλει τους μισθούς, καθώς δεν έχει εισπράξει από τον ΕΟΠΥΥ νοσήλια από ασφαλισμένους του ΤΑΤ – ΟΤΕ.

Το θέμα εξετάστηκε από το διοικητικό συμβούλιο του νοσηλευτικού ιδρύματος στη συνεδρίαση της Πέμπτης και εκδόθηκε η εξής ανακοίνωση:

“Παρά τις εντατικές προσπάθειες που καταβάλλονται από πλευράς Δ.Σ. προς τη διοίκηση του ΕΟΠΥΥ για την καταβολή του οφειλομένου ποσού των 1.320.000 ευρώ για την εξόφληση των μη συμβασιοποιημένων δαπανών νοσηλείας ασφαλισμένων του ΤΑΠ - ΟΤΕ, για τις οποίες έχει ήδη συμβιβασθεί το Δ.Σ. του ΕΟΠΥΥ στις 11.12.2014, και, παρά τη ρητή επιταγή του ν.4316/2014 (ΦΕΚ 270Α/24.12.2014), καμία καταβολή χρημάτων δεν έχει επιτευχθεί.
Αποτέλεσμα της οικονομικής ασφυξίας του Θεραπευτηρίου είναι να μην έχουν καταβληθεί επί τρίμηνο οι αποδοχές στους εργαζομένους της κλινικής, η πλειονότητα των οποίων έχει ως μοναδικό έσοδο διαβίωσης τις συγκεκριμένες αποδοχές και μόνο”...

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Πέρα δώθε
Ρεκόρ θερμοκρασίας στη Βρετανία τον Ιούνιο
Τριμάρισμα βλεφαρίδων: Άλλο ένα ανεκδιήγητο trend του TikTok