Θετική εξέλιξη υπήρξε την Πέμπτη με το θέμα των προσφυγών που έχουν κάνει νοσοκομειακοί γιατροί για την αποκατάσταση μισθολογικών τους περικοπών.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Ομοσπονδίας τους (ΟΕΝΓΕ) Δημήτρη Βαρνάβα (φωτό), με απόφαση που φέρει αριθμό 5/2015, το Τριμελές Συμβούλιο του Συμβουλίου Επικρατείας κάνει αποδεκτές τις 43 προσφυγές Ενώσεων Νοσοκομειακών Γιατρών.

Οι προσφυγές είχαν υποβληθεί υπό την αιγίδα της ΟΕΝΓΕ.

Το Συμβούλιο διατάσσει να εισαχθεί ως μείζονος σημασίας ενώπιον του Συμβουλίου Επικρατείας η υπόθεση μείωσης των αποδοχών των νοσοκομειακών γιατρών.

Η μείωση αυτή συνέβη με το νόμο 4093/12 και περιέκοψε δραματικά τις αποδοχές των γιατρών ΕΣΥ, την αποκατάσταση των οποίων διεκδικεί η ΟΕΝΓΕ μέσω της συγκεκριμένης προσφυγής της στο ΣτΕ.

Πιλοτική

Σημειωτέον η δίκη που θα διεξαχθεί σύντομα στο ΣτΕ είναι πιλοτική και για το λόγο αυτό η Τριμελής Επιτροπή διατάσσει την αναστολή εκδίκασης κάθε ανάλογης υπόθεσης που εκκρεμεί στα δικαστήρια της χώρας.

Δ.Κ.

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Ρεκόρ θερμοκρασίας στη Βρετανία τον Ιούνιο
Τριμάρισμα βλεφαρίδων: Άλλο ένα ανεκδιήγητο trend του TikTok
Η καλή καρδιακή υγεία της εγκύου μειώνει τον κίνδυνο αναπτυξιακής καθυστέρησης στο παιδί [μελέτη]