Τηλεδιάσκεψη με τον Αμερικανό πρέσβη Τζέφρι Πάιατ, πραγματοποίησαν ο υπουργός Υγείας Βασίλης Κικίλιας και ο υφυπουργός Υγείας Βασίλης Κοντοζαμάνης.

Ο κ. Πάιατ συνεχάρη την Κυβέρνηση και το υπουργείο Υγείας για την μέχρι τώρα διαχείριση της κρίσης του νέου κορωνοϊού και την επιχειρησιακή ετοιμότητα των υγειονομικών δομών της χώρας.

Οι δύο πλευρές επιβεβαίωσαν την στενή συνεργασία τους σε όλα τα θέματα και ειδικότερα, στο επίπεδο της έρευνας και της τεχνολογίας.

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Εποχικές αλλεργίες: Ενημέρωση και έλεγχος κοινού στο "Παπαγεωργίου"
Γάλα βρώμης: Πόσο ωφέλιμο είναι;
Το σκανδιναβικό περπάτημα μειώνει τα συμπτώματα κατάθλιψης [μελέτη]