Αναδιοργάνωση της λειτουργίας των εμπορικών τμημάτων, ορθολογικοποίησης του κόστους, αλλά και ενίσχυση της παρουσίας της στον τομέα των generic προϊόντων τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό και ενίσχυση της παρουσίας της στην αγορά φαρμακείου, επιδιώκει ο όμιλος Lavipharm, σύμφωνα με την παρουσίαση των δραστηριοτήτων του προς τους αναλυτές, η οποία πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή.

Σύμφωνα με τη διοίκηση του ομίλου, στην εγχώρια αγορά η εταιρεία επιδιώκει την ενίσχυση τόσο του τομέα φαρμάκου με generic προϊόντα ίδιας ανάπτυξης, όσο και του τομέα των μη συνταγογραφούμενων φαρμάκων, αλλά και των δερμοκαλλυντικών με τη φίρμα Castalia.

Σε ότι αφορά στο εξωτερικό, η εταιρεία επισημαίνει ότι σκοπεύει να αξιοποιήσει επιχειρηματικές ευκαιρίες χωρίς ωστόσο να αναφερθεί στην αμερικανική θυγατρική της και στην εκκρεμούσα υπόθεση κυκλοφορίας του διαδερμικού σκευάσματος φαιντανύλης, από το οποίο ο όμιλος ανέμενε σημαντικά οφέλη.

Υπενθυμίζεται ότι το συγκεκριμένο προϊόν κυκλοφορεί στην ελληνική αγορά, αλλά μέχρι στιγμής δεν έχει διεθνή παρουσία ούτε στις ΗΠΑ ούτε στην Ευρώπη.

Πηγές:
euro2day.gr

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Συμβουλές για γιορτές με υγεία
Χριστουγεννιάτικα δώρα ζωής - Το σήμερα και το αύριο των μεταμοσχεύσεων
Πώς να φροντίσετε τον εαυτό σας αν οι γιορτές σας φαίνονται ''δύσκολες''