Πραγματοποιήθηκε σήμερα στις εγκαταστάσεις της Lavipharm, η Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση των Μετόχων της Εταιρείας, με απαρτία 55,01% επί του καταβεβλημένου μετοχικού κεφαλαίου. Στη διάρκεια της συνεδρίασης παρουσιάστηκαν τα οικονομικά αποτελέσματα του 2007 και οι προοπτικές για το 2008, ενώ εκλέχθηκε και το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας.
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου κ. Θανάσης Λαβίδας στην ομιλία του αναφέρθηκε στην πορεία του διαδερμικού συστήματος φαιντανύλης στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Χαρακτηριστικά τόνισε 'Το Δεκέμβριο του 2007, η Lavipharm έλαβε την έγκριση της κυκλοφορίας του διαδερμικού συστήματος φαιντανύλης στη Γερμανία, τη μεγαλύτερη αγορά διαδερμικής φαιντανύλης στην Ενωμένη Ευρώπη.
Ήδη, μέσα στις επόμενες δύο εβδομάδες, η πρώτη παραγγελία φορτώνεται από τις εργοστασιακές εγκαταστάσεις μας εδώ, και η κυκλοφορία του προϊόντος υπολογίζεται να ξεκινήσει μέσα στον Αύγουστο. Επίσης, οι εγκρίσεις για την κυκλοφορία του από τις αρμόδιες αρχές κι άλλων Ευρωπαϊκών χωρών βρίσκονται σε εξέλιξη.'
Αναφορικά με την εμπορική διάθεση του εν λόγω προϊόντος στην αμερικανική αγορά, ο κ. Λαβίδας σημείωσε ότι η Lavipharm έχει ήδη κινηθεί νομικά κατά της υπεργολάβου παραγωγού εταιρείας για παραβίαση σύμβασης και παρεμπόδιση κυκλοφορίας του.
Πιο συγκεκριμένα, τόνισε 'Το γεγονός ότι η δικαστική διαμάχη βρίσκεται σε εξέλιξη δεν μου επιτρέπει να μιλήσω παραπάνω για το θέμα αυτό. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η εξέλιξη αυτή στις ΗΠΑ έχει επηρεάσει αρνητικά τα αποτελέσματα της αμερικανικής θυγατρικής εταιρείας μας και ευθύνεται για τη μη επίτευξη των σημαντικών προϋπολογισθέντων εισροών, επηρεάζοντας εν συνόλω την κερδοφορία του Ομίλου.
Τα αναπάντεχα, οι δυσκολίες και τα προσωρινά εμπόδια όμως δεν μπορούν να είναι οδηγός στην πορεία μας. Αντίθετα, σημασία έχει να μην στεκόμαστε στο πρόβλημα, αλλά να προσηλωνόμαστε στη λύση του'.
Συνεχίζοντας ο κ. Λαβίδας εστίασε στη στρατηγική ανάπτυξη της Lavipharm μέσα από το διαρκή εμπλουτισμό της φαρέτρας των προϊόντων και υπηρεσιών της. Χαρακτηριστικά αναφέρθηκε στο στόχο της Εταιρείας για ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας, του μεριδίου αγοράς και γενικότερα της θέσης της Εταιρείας στην Ελληνική και διεθνή φαρμακοβιομηχανία.
Απόρροια αυτού ήταν οι αλλαγές στη δομή και τις αρμοδιότητες της ομάδας διοίκησης, καθώς κι η σύσταση της Γενικής Εμπορικής Διεύθυνσης. Επιπλέον, αναφέρθηκε στην ανανέωση της δερμοκαλλυντικής μάρκας φαρμακείου Castalia, ιδίας έρευνας και ανάπτυξης, και στον εμπλουτισμό της με νέα καινοτόμα προϊόντα.
Στη συνέχεια, ο κ. Χρήστος Μανιάτης, Γενικός Οικονομικός Διευθυντής του Ομίλου παρουσίασε τον οικονομικό απολογισμό του 2007, καθώς και τα οικονομικά αποτελέσματα του Α’ τριμήνου του 2008.
Ειδήσεις υγείας σήμερα
Χριστουγεννιάτικα δώρα ζωής - Το σήμερα και το αύριο των μεταμοσχεύσεων
Πώς να φροντίσετε τον εαυτό σας αν οι γιορτές σας φαίνονται ''δύσκολες''
Το “Hangover” των εορτών