Στα 3,1 εκατ. ευρώ διαμορφώθηκαν τα καθαρά κέρδη της Κορρές στο εννεάμηνο, εμφανίζοντας αύξηση 29,4% σε ετήσια βάση.
Ο όμιλος εμφάνισε αύξηση 52,7% στις ενοποιημένες πωλήσεις, στα 37,8 εκατ. ευρώ στο εννεάμηνο, από 24,9 εκατ. ευρώ κατά την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
Τα EBITDA του ομίλου ενισχύθηκαν κατά 39,5% στα 6,8 εκατ. ευρώ.
Ειδικότερα, η αύξηση στις πωλήσεις του ομίλου είναι αποτέλεσμα των υψηλών ρυθμών που παρουσίασαν όλες οι κατηγορίες προϊόντων της εταιρίας. Συγκεκριμένα τα προϊόντα προσώπου, που συνέχισαν να συνεισφέρουν το μεγαλύτερο ποσοστό στις πωλήσεις (43,6%), ενισχύθηκαν κατά 65% κυρίως λόγω της πολύ θετικής πορείας τόσο των υφισταμένων προϊόντων της κατηγορίας όσο και των προϊόντων μακιγιάζ, ανδρικής σειράς και ακμής.
Σημαντική άνοδο της τάξεως του 49,5% παρουσίασε και η δεύτερη μεγαλύτερη κατηγορία, τα προϊόντα σώματος οφειλόμενη κυρίως στα υφιστάμενα προϊόντα και το νέο σήμα Kings & Queens που λάνσαρε ο όμιλος στο δεύτερο εξάμηνο του 2007.
Ο όμιλος συνέχισε να ενισχύει τη θέση του στο εξωτερικό, με το ποσοστό των πωλήσεων επί του συνολικού κύκλου εργασιών στις συγκεκριμένες αγορές να αυξάνεται κατά 16,8 ποσοστιαίες μονάδες στο 33,3% το εννεάμηνο του 2008 από 16,5% το αντίστοιχο του 2007.
Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν στα 6,8 εκατ. ευρώ από 4,8 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2007, αυξημένα κατά 39,5%, και τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας διαμορφώθηκαν στα 3,1 εκατ.
ευρώ από 2,4 εκατ. ευρώ ενισχυμένα κατά 29,4%, αποτέλεσμα της αύξησης της λειτουργικής κερδοφορίας. Τα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν στα 0,26 σεντς από 0,22σεντς αυξημένα κατά 17,7%.
Σε επίπεδο δικτύου καταστημάτων Κορρές, τα οποία ενισχύουν σημαντικά την αναγνωρισιμότητα της μάρκας στις διεθνείς αγορές, ο όμιλος άνοιξε 7 νέα καταστήματα, μέσω των τοπικών της διανομέων από την αρχή του έτους. Συγκεκριμένα καταστήματα λειτούργησαν στο Παρίσι, στη Γαλλία, στο Νεσατέλ, στο Λα Σον ντε Φον, στην Ελβετία στη Γενεύη, στη Βάρνα, στη Βουλγαρία και στην Αυστρία στη Βιέννη.
Επιπλέον, την ίδια περίοδο προστέθηκε ένα ακόμα κατάστημα στην Αμερική στο Μπρούκλυν της Νέας Υόρκης. Έτσι το δίκτυο καταστημάτων του ομίλου ανήλθε στα 23 καταστήματα, 21 στο εξωτερικό και 2 στην Ελλάδα.
Οι σημαντικότερες επιχειρηματικές εξελίξεις του όμίλου τη συγκεκριμένη περίοδο αποτελούν η εξαγορά του 50% του τοπικού της διανομέα στην Γερμανία και η αύξηση της συμμετοχής στα προϊόντα κρόκου Κοζάνης στα 42,8% από 15,6%, του αποκλειστικού αντιπροσώπου και διανομέα του κρόκου ή της ελληνικής ζαφοράς (saffron), Κοζάνης χύμα ή συσκευασμένου παγκοσμίως με εξαίρεση την Ελλάδα.
Οι συγκεκριμένες κινήσεις ενσωματώνονται στους βασικούς άξονες ανάπτυξης του ομίλου, την ενδυνάμωση της θέσης του σε συγκεκριμένες αναπτυγμένες αγορές του εξωτερικού και την ανάδειξη των ευεργετικών ιδιοτήτων των φυτών ελληνικής χλωρίδας μέσω συνεργασιών με τοπικούς καλλιεργητές.
Στόχοι του ομίλου παραμένουν να είναι η ανάπτυξη και προώθηση των προϊόντων του στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Βασικές πηγές ανάπτυξης θα αποτελέσουν οι υφιστάμενες κατηγορίες προϊόντων με τον εμπλουτισμό τους από νέους κωδικούς, η είσοδος σε νέες κατηγορίες και η επέκτασή σε νέα δίκτυα διανομής.
Στις διεθνείς αγορές οι οποίες θα συνεχίσουν να αποτελούν σημαντικό παράγοντα ανάπτυξής του, ο όμιλος θα ακολουθήσει στρατηγική εστίασης στις αναπτυγμένες αγορές, σημαντικούς καταναλωτές καλλυντικών προϊόντων όπως είναι η Γαλλία, η Γερμανία, η Ισπανία και η Αμερική.
Πηγές:
euro2day.gr
Ειδήσεις υγείας σήμερα
Αναστάτωση για τη Μονάδα τεχνητού νεφρού του νοσοκομείου Χαλκιδικής
Ιδεοψυχαναγκαστική διαταραχή: Όταν οι ιδεοληψίες συναντούν τον καταναγκασμό
Ο Τραμπ ανακοίνωσε συμφωνίες μείωσης τιμών με 9 φαρμακευτικές