Δευτέρα, 15 Ιουνίου 2026, 16:52
Γυναίκα, 37 χρονών, 80 κιλά, 156 ύψος

Ιστορικό

Έχω γεννήσει πριν 8 μήνες Περνώ κάθε πρωί ladose λόγω άγχους 8 μήνες Yasminelle για αντισυλληψη τους τελευταίους 4 μήνες

Ερώτηση

Καλησπέρα σας περνώ yasminelle 5 μήνες και οι επαφές είναι με προσοχή .Επειδή έχω γεννήσει πρόσφατα δεν επιθυμώ άμεσα.Τελευταια περίοδος μετά τ τέλος της καρτέλας ήταν τρίτη 9/6 με 13/6 ξεκίνησα κανονικά τη νέα καρτέλα τ Σάββατο 13/6 κ τ περνώ σταθερά την ίδια ώρα τ βράδυ .. επειδή όμως τ πρωί περνώ και ladose υπάρχει περίπτωση να μειώσει τη δράση των αντισυλληπτικών? Να πάρω και χαπι.επομενης ημέρας για να αποτρέψω οποιαδήποτε πιθανότητα εγκυμοσύνης καθώς έφυγαν λίγα υγρά στο κόλπο από την επαφή ? Υπάρχει γενικά Eλαχιστη πιθανότητα εγκυμοσύνης με yasminelle??