O Όμιλος ΥΓΕΙΑ εγκαινίασε επίσημα την Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου το νέο υπερσύγχρονο νοσοκομείο του στην Αλβανία, παρουσία του Πρωθυπουργού της χώρας κ. Σαλί Μπερίσα και του προέδρου της MIG και Αντιπροέδρου του Ομίλου ΥΓΕΙΑ, κ. Ανδρέα Βγενόπουλου.

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Ποια εταιρεία εξαγόρασε 16 ευρωπαϊκές καταναλωτικές μάρκες για την υγεία
Υποβολή δικαιωμάτων προηγουμένων μηνών
Lavipharm: ''Τρέχει'' με +24% στο εξάμηνο, στρέφεται στο εξωτερικό