Περάσαμε το καλοκαίρι όμορφα και καλά και επιστρέφουμε στις εστίες μας και στις συνηθισμένες δραστηριότητές μας. Μαζί όμως με τις αναμνήσεις μας από τους τόπους παραθερισμού, κουβαλήσαμε και μερικές δερματοπάθειες, οι οποίες οφείλονται στον ήλιο, τη ζέστη και την υγρασία.

Η Κατερίνα Λαμπρινοπούλου, Δερματολόγος - Αφροδισιολόγος, Διδάκτορας Πανεπιστημίου Αθηνών, εξηγεί πώς τις επισημαίνουμε, ποιές είναι και πώς μπορούμε να απαλλαγούμε από αυτές για να χαρούμε και το όμορφο φθινόπωρο.

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Ποια εταιρεία εξαγόρασε 16 ευρωπαϊκές καταναλωτικές μάρκες για την υγεία
Υποβολή δικαιωμάτων προηγουμένων μηνών
Lavipharm: ''Τρέχει'' με +24% στο εξάμηνο, στρέφεται στο εξωτερικό