Όπως κάθε χρονιά στις αρχές Σεπτέμβρη έτσι και φέτος μια καινούρια στρατιά μαθητριών και μαθητών είναι στις επάλξεις για να ξεκινήσουν τη μακρόχρονη μαθητική τους εμπειρία. Φυσικά είναι εποχή που οι γονείς και οι οικογένειες, γενικότερα, μπαίνουν σε μια καινούρια διαδικασία ερωτήσεων.

Ο οφθαλμίατρος Δρ. Ι. Δατσέρης αναφέρει ότι μια από τις πιο συχνές παρατηρήσεις αλλά και ερωτήσεις ανάμεσα στους γονείς και τους δασκάλους είναι ποια είναι η οξύτητα και η λειτουργικότητα της όρασης του παιδιού που μόλις αρχίζει σχολείο.

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής: Μονιμοποιείται ο θεσμός του προσωπικού βοηθού [νομοσχέδιο]
Είναι κακό που το παιδί μου πιπιλάει τον αντίχειρά του;
ECDC: Πέντε άτομα σε στενή επαφή με τον Γάλλο γιατρό που μολύνθηκε από Έμπολα