λάκης
Μέλος
Εγγραφή: 17/2/2014
Δημοσιεύσεις: 46
#11 Δημοσίευση: 2 Απριλίου 2014
Αρχική δημοσίευση #10:
Πρόσφατα επισκεφθήκαμε τα επείγοντα του «Αγλαϊα Κυριακού» ένα βράδυ για ράμματα στον γιό μου (4,5 χρονών). Η Γραμματία μας έδωσε χαρτάκι με την σειρά προτεραιότητας για το χειρουργικό τμήμα. Σε μισή ώρα είχαμε τελειώσει, χωρίς πολλά πολλά κλάματα ή ατελείωτη καθυστέρηση.Μου έκανε...
Μπράβο λοιπόν στο Αγλαϊα Κυριακού για την τόσο καλη εξυπηρέτηση και στην Χαρά για τις πληροφορίες που μας είπε.
Η δική μου εμπειρια από το ΚΑΤ δυστυχως δεν ήταν τόσο καλή.
Πήγαμε με την γυναίκα μου πριν περίπου ενάμιση χρόνο όπου έπεσε από σκάλες και ράγισε ένα σπόνδυλο.
Η διαδικασία με τα χαρτάκια, την ατελείωτη αναμονή στα εξωτερικά ιατρεία μέχρι να έρθει ο ορθοπαιδικός, μετά ο χειρουργός, μετά ο δεν ξέρω και εγώ ποιος δεν βοηθάει στον ”καλό βαθμό”. Ατελείωτη αναμονή (αν θυμάμαι καλά πάνω από 4ώρες) για ακτινογραφία και κηδεμόνα σε παγωμένο ενιαίο χώρο με κόσμο να φωνάζει, να βρίζει κτλ.
Μα πραγματικά με τι συνθήκες προσπαθούν να δουλέψουν αυτοί οι ιατροί?
Άσε τα ατελείωτα πήγαινε-έλα του όποιου συνοδού. Πήγαινε να βγάλεις χαρτάκι, πήγαινε να περιμένεις για ακτινογραφία, πήγαινε να πάρεις τα αποτελέσματα, πήγαινε να ειδοποιήσεις τον ιατρό, πήγαινε να πάρεις απόδειξη, πήγαινε να ...
Μα καλά λιγότερα logistics δεν γίνονται? Τόσο δύσκολο είναι να βγει μια πιο αποδοτική διαδικασία? Γιατί τόσο πέρα-δώθε?
Ιστορίες καθημερινής τρέλας!