Κατά τη διάρκεια της ημέρας, τα επίπεδα ενέργειας αλλάζουν, και διάφορα μπορούν να μας αποσπάσουν την προσοχή. Αλλά, μια ημέρα εργασίας με τη νόσο του Crohn μπορεί να είναι σκληρή από μόνη της. Η απόσπαση της προσοχής σας είναι πιο πιθανή, οι συνάδελφοί σας δεν σας νιώθουν συχνά: Είναι ο πόνος που σας «κόβει» το στομάχι, η κόπωση που μπορεί να εμφανιστεί άμεσα, και οι επισκέψεις στο μπάνιο που δεν μπορείτε να αποφύγετε.

Πώς λοιπόν μένετε συγκεντρωμένος και συνεχίζετε τις εργασίες σας ώστε να πετύχετε στη δουλειά σας; Δεν είναι εύκολο και χρειάζεται πολλή δουλειά.

Όλα σχετίζονται με τη δημιουργία συνηθειών και ρουτίνας στις οποίες μπορείτε να «κολλήσετε» και να σας βοηθήσουν.

Ο προγραμματισμός είναι καθοριστικός με τη νόσο Crohn

Πρώτον, βρείτε ένα πρόγραμμα που λειτουργεί για εσάς. Μπορείτε να συμβουλευτείτε τον γιατρό που σας παρακολουθεί για προγράμματα ειδικά σχεδιασμένα για ασθενείς με χρόνιες ασθένειες. Και όχι μόνο για να παρακολουθείτε την υγεία σας, αλλά και για να είστε πιο παραγωγικοί και επικεντρωμένοι στις δουλειές τους.

Ανεξάρτητα από το ποιο σύστημα προγραμματισμού χρησιμοποιείτε, είναι σημαντικό να το ακολουθήσετε όσο καλύτερα μπορείτε. Θα υπάρξουν στιγμές κατά τις οποίες μπορεί να σας βγάλει εκτός δρόμου, αλλά είναι σημαντικό να επιστρέψετε σε αυτό το κομμάτι το συντομότερο δυνατό. Μετά από φλεγμονή, παραμονή στο νοσοκομείο ή οποιαδήποτε άλλη διάσπαση της ζωής που σας προκαλεί η νόσος του Crohn είναι σημαντικό να μην την αφήσετε να σας εκτροχιάσει για πολύ καιρό.

9 καθημερινές πρακτικές για αποτελεσματική εργασία με τη νόσο Crohn

Υπάρχουν κάποια πράγματα που μπορείτε να κάνετε σε καθημερινή βάση για να διατηρήσετε ένα πρόγραμμα και ρουτίνα:

-Μείνετε ευέλικτοι και μην συγχύζεστε. Ανεξάρτητα από το πόσο σοβαρή είναι η ασθένειά σας, θα υπάρξουν εμπόδια στο δρόμο που μπορεί να επηρεάσουν την εργασία σας. Βεβαιωθείτε ότι μπορείτε να ενσωματώσετε τουλάχιστον ένα μικρό διάστημα στην ημέρα εργασίας σας για να επιτρέψετε απρόσμενες επισκέψεις στο μπάνιο ή για να ξεκουραστείτε. Ακόμα και αν απλά προγραμματίζετε αρκετό επιπλέον χρόνο για να πάτε για έναν σύντομο περίπατο, αυτό είναι μια σπουδαία αρχή.

-Η μέρα σας ξεκινά το προηγούμενο βράδυ. Δημιουργήστε μια νυχτερινή ρουτίνα για να προετοιμαστείτε για την επόμενη μέρα. Αυτό θα σας επιτρέψει να κοιμάστε καλύτερα με καθαρό μυαλό και να ξυπνάτε με ένα σχέδιο στο οποίο μπορείτε να κολλήσετε.

-Ξυπνήστε και κινηθείτε. Μην παραμένετε στο κρεβάτι μετά το ξύπνημα, εκτός αν το χρειάζεστε απολύτως. Ξεκινήστε τη μέρα σας με σκοπό.

-Έχετε μια πρωινή ρουτίνα. Φτιάξτε το κρεβάτι σας, επεξεργαστείτε το ημερολόγιό σας και κάντε οτιδήποτε άλλο σας προετοιμάζει για την ημέρα. Η ολοκλήρωση μικρών καθηκόντων για να ξεκινήσετε την ημέρα σας, δίνει μια αίσθηση της ολοκλήρωσης και θα σας ωθήσει να γίνετε πιο παραγωγικοί.. Ακολουθήστε ένα σύστημα για να παρακολουθήσετε την πρόοδό σας, την παραγωγικότητα και την υγεία σας - είτε πρόκειται για τα συμπτώματά σας είτε υπενθυμίσεις για να πάρετε τα φάρμακά σας. Το γράψιμο επιβεβαιώνει τι κάνετε και είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο ότι συμβάλλει στην επίτευξη των στόχων σας.

-Κάνετε τρία κύρια καθήκοντα ανά ημέρα. Μερικοί ειδικοί λένε ότι μετά από τρία μεγάλα καθήκοντα κάθε μέρα, η παραγωγικότητά σας μειώνεται. Μην αναμένετε να είστε σε θέση να κάνετε τα πάντα με τη μία, πράγμα που μπορεί να προκαλέσει επιπλέον άγχος και να επιδεινώσει τη νόσο Crohn, σύμφωνα με το Ίδρυμα Crohn και Colitis.

-΄Εχετε ευγνωμοσύνη. Να είστε ευγνώμονες ακόμη και για τα μικρά πράγματα κάθε μέρα. Μπορείτε ακόμη να δημιουργήσετε μια λίστα με αυτά τα πράγματα στο ημερολόγιό σας. Θα μπείτε σε μια καλύτερη κατάσταση του νου και θα σας βοηθήσει κατά τη διάρκεια της ημέρας εργασίας σας.

-Γιορτάστε τις καθημερινές νίκες. Κάθε μέρα, θα πετυχαίνετε όλο και περισσότερα. Γιορτάστε τα με κάποιο τρόπο. Για παράδειγμα, όταν ολοκληρώσετε μια εργασία, κάντε ένα διάλειμμα 15 λεπτών ή πιείτε έναν καφέ.

-Εργασία σε χρονικά μπλοκ. Οι ειδικοί λένε ότι μετά από εργασία 90 συνεχόμενων λεπτών, η εστίαση και η παραγωγικότητα θα μειωθούν. Ρυθμίστε την ημέρα σας σε χρονικά πλαίσια 30, 60 και 90 λεπτών με διαλείμματα αμέσως μετά το καθένα. Αυτό θα σας βοηθήσει να καταπολεμήσετε τυχόν κόπωση που νιώθετε λόγω του Crohn.

Υπάρχουν τόσα πολλά πράγματα που μπορούν να κάνουν οι άνθρωποι με την Crohn καθημερινά για να είναι πιο παραγωγικοί και αποτελεσματικότεροι στην εργασία τους. Αυτά είναι μόνο τα σημεία εκκίνησης. Η υιοθέτηση μερικών από τα παραπάνω κάθε μέρα μπορεί πραγματικά να αλλάξει η ζωή σας και να γίνει δουλειά σας πιο ευχάριστη και λιγότερο αγχωτική.