Επιστήμη & Ζωή

Καμπάνια ενημέρωσης του κοινού για τη μείωση του αλατιού

Το σποτ του ΕΦΕΤ θα προβληθεί στις οθόνες που βρίσκονται στους σταθμούς του μετρό και του ηλεκτρικού σιδηρόδρομου μέχρι τις 10 Απριλίου 2014.

Παρασκευή, 28 Μαρτίου 2014, 14:41

Ο Ενιαίος Φορέας Ελέγχου Τροφίμων (ΕΦΕΤ) ξεκίνησε εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του γενικού πληθυσμού ως προς τη μείωση αλατιού.

Το 2011 η μελέτη του ΕΦΕΤ σε εθνικά αντιπροσωπευτικό δείγμα είχε αναδείξει τα κενά στις γνώσεις των Ελλήνων καταναλωτών ως προς τις συστάσεις μείωσης αλατιού σε ενήλικες και παιδιά, καθώς και τις πηγές πρόσληψης αλατιού. Στο πλαίσιο της διαρκούς προσπάθειας ευαισθητοποίησης του κοινού ως προς τη μείωση αλατιού, ο ΕΦΕΤ βρήκε πολύτιμο σύμμαχο την Εταιρεία ΣΤΑ. ΣΥ. Α.Ε. (Σταθερές Συγκοινωνίες) η οποία άμεσα έδειξε την ευαισθησία της σε ένα πολύ σημαντικό διατροφικό πρόβλημα (όχι μόνο της xώρας μας αλλά και παγκοσμίως) και ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα του ΕΦΕΤ για συνεργασία των δύο φορέων στην υλοποίηση αυτής της προσπάθειας.

Η υψηλή κατανάλωση αλατιού σχετίζεται με αυξημένη αρτηριακή πίεση. Ως εκ τούτου, η μείωση κατανάλωσης αλατιού αποτελεί μια από τις πιο οικονομικά αποδεκτές παρεμβάσεις για τη δημόσια υγεία προκειμένου να σωθούν ζωές. Για το λόγο αυτό, η συζήτηση έχει μετατοπιστεί από το “εάν η μείωση πρόσληψης αλατιού έχει οφέλη για τη δημόσια υγεία” στο “ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος μείωσης της πρόσληψης αλατιού προκειμένου να σωθούν ζωές”.

Ως προς τον τρόπο μείωσης, ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας αλλά και η Ευρωπαϊκή Ένωση έχουν τονίσει τη σημαντικότητα ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης του καταναλωτή. Εκτός από το ενημερωτικό υλικό που είναι αναρτημένο στην ιστοσελίδα του ΕΦΕΤ σχετικά με την κατανάλωση αλατιού και τους πρακτικούς τρόπους μείωσής του, η συνεργασία με τη ΣΤΑ.ΣΥ Α.Ε. θα έχει ως αποτέλεσμα την απήχηση της εκστρατείας σε μεγάλο τμήμα του πληθυσμού, δεδομένου ότι χιλιάδες καταναλωτές χρησιμοποιούν τα μέσα σταθερής συγκοινωνίας για τις μετακινήσεις του στην Αττική.

Η κεντρική ιδέα του σποτ για τη μείωση αλατιού αφορά από τη μια πλευρά στην ενημέρωση των καταναλωτών ως προς τις συστάσεις σε ενήλικες και παιδιά και από την άλλη πλευρά στην ευαισθητοποίηση ως προς τις κρυμμένες πηγές αλατιού στη διατροφή, αλλά και στην προτροπή οι καταναλωτές να ελέγχουν τις ετικέτες των τροφίμων ως προς την περιεκτικότητα σε αλάτι και να επιλέγουν προϊόντα χαμηλά σε αυτό.

Το σποτ θα προβληθεί στις οθόνες που βρίσκονται στους σταθμούς του μετρό και του ηλεκτρικού σιδηρόδρομου μέχρι τις 10 Απριλίου 2014.
Το σποτ είναι αναρτημένο και στην ιστοσελίδα του ΕΦΕΤ στην ελληνική και στην αγγλική γλώσσα στον παρακάτω σύνδεσμο:
http://www.efet.gr/portal/page/portal/efetnew/consumers/consumers_info

Πηγές:
ΕΦΕΤ.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Loading ...
Προσθήκη Σχολίου

ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ IATRONET.GR

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας


Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.

Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων