Υγεία & Business

Στα €1,75 εκατ. μειώθηκαν τα καθαρά κέρδη στο τρίμηνο

Τα Καθαρά Κέρδη της Σαράντης ανήλθαν σε €1,75 εκ. από €1,92 εκ. και το περιθώριο Καθαρού Κέρδους ανήλθε σε 3,15% από 3,77% το Α’ τριμηνο του 2014. Αύξηση πωλήσεων 8,96%.

Τετάρτη, 13 Μαΐου 2015, 13:02

Τα οικονομικά αποτελέσματα του Ομίλου της Σαράντης κατά το Α’ τρίμηνο του 2015 δεικνύουν μια καλή αρχή για το 2015.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, οι ενοποιημένες πωλήσεις του Ομίλου κατά το Α’ τρίμηνο του 2015 ανήλθαν σε € 55,39 εκ. ευρώ συγκριτικά με € 50,83 εκ. ευρώ το A’ τρίμηνο του 2014, σημειώνοντας αύξηση κατά 8,96%, η οποία τροφοδοτήθηκε τόσο από οργανική ανάπτυξη όσο και από νέες προσθήκες στο προϊοντικό χαρτοφυλάκιο του Ομίλου.

Σημαντική ανάπτυξη επέδειξαν τόσο η Ελλάδα, όσο και οι ξένες χώρες του Ομίλου.
Η Ελλάδα παρουσίασε άνοδο πωλήσεων κατά 12,01% στα €20,96 εκ., απόδοση εντυπωσιακή συγκριτικά με την τάση του δείκτη του λιανικού εμπορίου.

Οι ξένες χώρες που αντιπροσωπεύουν 62,16% του συνόλου των πωλήσεων του Ομίλου, σημείωσαν άνοδο κατά 7,18% στα €34,43 εκ., που αντιστοιχεί σε άνοδο κατά μέσο όρο 7,64% εξαιρώντας την επίδραση των συναλλαγματικών ισοτιμιών.

Ενώ οι ενέργειες που στοχεύουν σε χαμηλότερο κόστος παραγωγής, συνεχίζουν να ωφελούν το μικτό κέρδος του Ομίλου, το περιθώριο μικτού κέρδους σημείωσε πτώση σε σύγκριση με το περυσινό πρώτο τρίμηνο ως αποτέλεσμα υψηλότερων τιμών πρώτων υλών και υλικών καθώς και του προϊοντικού μείγματος.

Λόγω αλλαγής του ρυθμιστικού πλαισίου και του τρόπου απόδοσης παροχών εμπορίου στην πολωνική αγορά, παροχές εμπορίου ύψους περίπου € 1,26 εκ. μεταφέρθηκαν από τη γραμμή των λειτουργικών εξόδων στην γραμμή των πωλήσεων. Η τροποποίηση αυτή είχε επίδραση κατά το 3Μ 2015 σε επίπεδο πωλήσεων και μικτού κέρδους, καθώς και στα περιθώρια κερδοφορίας, τόσο σε επίπεδο χώρας, όσο και σε επίπεδο Ομίλου.

Για λόγους συγκρισιμότητας με τα μεγέθη του 3Μ 2014, οι σημαντικότερες επιδράσεις έχουν ως εξής:

Σε επίπεδο Ομίλου:

Σε επίπεδο χωρών:


Αναλυτικότερα τα δημοσιευμένα μεγέθη:

Ο Όμιλος Σαράντη διατηρεί θετική καθαρή ταμειακή θέση ύψους €4,99 εκ. στο τέλος του Α’ τριμήνου του 2015.
Η Τακτική Γενική Συνέλευση των Μετόχων κατά την συνεδρίαση της 12ης Μαΐου 2015 ενέκρινε την διανομή μερίσματος για την χρήση 2014 ύψους 0,15 ευρώ ανά μετοχή το οποίο θα πληρωθεί την 22 Μαΐου 2015.

Η διοίκηση του Ομίλου είναι αφοσιωμένη στο επενδυτικό της πλάνο το οποίο προσδοκεί να επιφέρει περαιτέρω ανάπτυξη και να δημιουργήσει πρόσθετη αξία στους μετόχους του. Η στρατηγική του Ομίλου επικεντρώνεται σε προϊοντικές καινοτομίες, στον εμπλουτισμό του προϊοντικού χαρτοφυλακίου, στην αύξηση των μεριδίων αγοράς, στην βελτίωση της αποδοτικότητας και αποτελεσματικότητας μέσω συνεργειών και μείωσης κόστους παραγωγής, και σε εξαγορές ικανές να επιφέρουν υψηλές αποδόσεις, να διευρύνουν τα περιθώρια κέρδους και να προσφέρουν συνέργειες τόσο σε επίπεδο δαπανών και κόστους όσο και σε επίπεδο καινοτομιών και επεκτασιμότητας προϊόντων.

Ενώ οι προκλήσεις αναμένεται να παραμείνουν, ο Όμιλος ξεκίνησε το έτος 2015 έχοντας θέσει ισχυρή βάση πίσω από τους θεμελιώδεις επιχειρηματικούς του άξονες, πορεία η οποία εκτιμάται να ενισχυθεί περαιτέρω μέσω operational leverage και αποτελεσματικής διαχείρισης κόστους.

Η διοίκηση επαναλαμβάνει τις εκτιμήσεις της για άνοδο πωλήσεων στο σύνολο του 2015 κατά 8% στα € 268,40 εκ. ευρώ, αύξηση EBITDA κατά 16% στα € 29,75 εκ. ευρώ και ενίσχυση κερδών κατά 12,9% στα €19,36 εκ. ευρώ. Οι ανωτέρω εκτιμήσεις αντανακλούν την ικανότητα της διοίκησης να αξιοποιεί ευκαιρίες ανάπτυξης και να ισχυροποιεί περαιτέρω την θέση του Ομίλου στην αγορά ως ηγετική εταιρεία καταναλωτικών προϊόντων.

 

Πηγές:
euro2day.gr.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Loading ...
Προσθήκη Σχολίου

ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ IATRONET.GR

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας


Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.

Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων