Υγεία & Business

Σαράντης: Εξαγόρασε το σήμα LUKSJA έναντι 9,2 εκατ. λιρών

Ο Όμιλος Σαράντη υπέγραψε συμφωνία για την απόκτηση του σήματος LUKSJA που ανήκε μέχρι τώρα στην εταιρεία PZ Cussons Plc.Τα προϊόντα LUKSJA διαθέτουν 30 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στην Πολωνία στην κατηγορία bath & shower.

Τρίτη, 13 Αυγούστου 2019, 18:01

Ο Όμιλος Σαράντη ολοκλήρωσε την εξαγορά των προϊόντων LUKSJA, επιβεβαιώνοντας προηγούμενο δημοσίευμα του Euro2day.gr.  

Πιο συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, ο Όμιλος Σαράντη υπέγραψε συμφωνία για την απόκτηση του σήματος LUKSJA που ανήκε μέχρι τώρα στην εταιρεία PZ Cussons Plc.

Η εξαγορά τελεί υπό την έγκριση της Επιτροπής Ανταγωνισμού. Τα προϊόντα LUKSJA είναι ευρέως γνωστά και βραβευμένα, ενώ διαθέτουν 30 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στην Πολωνία στην κατηγορία bath & shower, κατέχοντας ηγετική θέση στις υποκατηγορίες σαπουνιού (bar & liquid) και αφρόλουτρου.

Τα προϊόντα LUKSJA είναι ιδιαιτέρως αναγνωρισμένα στην αγορά για την υψηλή τους ποιότητα, τα μοναδικά αρώματα, καθώς και την συνεχή ροή νέων προϊοντικών λανσαρισμάτων τα οποία ανταποκρίνονται στις τάσεις και ανάγκες των καταναλωτών.

Οι πωλήσεις των προϊόντων LUKSJA κατά το 2018 ανήλθαν 16 εκ. ευρώ. Το τίμημα της εξαγοράς διαμορφώθηκε σε 9.222 εκ. GBP και χρηματοδοτήθηκε από τα διαθέσιμα του Ομίλου.

Στο πλαίσιο της συμφωνίας, ο Όμιλος Σαράντη θα καταστεί ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος σημάτων της PZ Cussons που σήμερα διανέμονται στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένων των προϊόντων Morning Fresh, Carex, Original Source κ.α.

Οι εκτιμώμενες πωλήσεις από την δραστηριότητα αυτή ανέρχονται σε περίπου 6 εκ. ευρώ. Σημειώνεται ότι για την ανάληψη της αντιπροσωπείας ο Όμιλος δεν χρειάστηκε να καταβάλει κάποια δαπάνη.

Η εξαγορά αυτή, πλήρως ευθυγραμμισμένη με την στρατηγική του Ομίλου, ταιριάζει απόλυτα με το προϊοντικό χαρτοφυλάκιό του, ισχυροποιεί την θέση του ως ηγετική εταιρεία καταναλωτικών προϊόντων και υποστηρίζει περαιτέρω την γεωγραφική του παρουσία στην αγορά που δραστηριοποιείται.

Επιπρόσθετα, το LUKSJA προσφέρει ευκαιρίες ανάπτυξης μέσω επέκτασης σε γειτονικές υποκατηγορίες στην αγορά της προσωπικής περιποίησης.

 

Πηγές:
euro2day.gr


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Loading ...
Προσθήκη Σχολίου

ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ IATRONET.GR

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας


Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.

Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων