Υγεία & Business

Αθηναϊκή Ζυθοποιία: Θετική εκτίμηση για το 2020

Διατηρούν τη δυναμική τους οι ελληνικές ετικέτες μπύρας. Θετική πρόβλεψη για αύξηση της κατανάλωσης και το 2020. Οι επενδύσεις και η ενίσχυση των εξαγωγών με νέα λανσαρίσματα.

Τετάρτη, 29 Ιανουαρίου 2020, 12:51

Πέννυ Κούτρα

 
 
Ανάπτυξη πωλήσεων στην εσωτερική αγορά και διατήρηση του επιπέδου εξαγωγών της αναμένει το 2020 ο όμιλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, σύμφωνα με την εκτίμηση του επικεφαλής Αλέξανδρου Δανηιλίδη.

Ειδικότερα, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας στο πλαίσιο δημοσιογραφικής εκδήλωσης ανάφερε πως την περασμένη χρονιά διατηρήθηκε η θετική δυναμική των πωλήσεων στην Ελλάδα, και δεδομένων των βασικών εκτιμήσεων για αύξηση του ΑΕΠ αλλά και του τουριστικού ρεύματος, υποστηρίζετε η πρόβλεψη για συνέχεια των θετικών επιδόσεων και την τρέχουσα χρονιά.

Υπενθυμίζεται ότι το 2018 ο όμιλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας παρουσίασε βελτίωση της επίδοσης του στην Ελλάδα- τόσο σε όγκο όσο και σε αξία- καθώς σύμφωνα με τη δημοσιευμένη λογιστική κατάσταση πέτυχε αύξηση πωλήσεων σε όγκο κατά 1,8%. Σε αξία οι πωλήσεις της ανήλθαν στα 324,7 εκατ. ευρώ από 314,513 εκατ. ευρώ το 2018 με τις καθαρές πωλήσεις (εξαιρουμένου δηλαδή του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης) να διαμορφώνονται σε 206,826 εκατ. ευρώ από 197,963 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση κατά 4,5%. Το εν λόγω ποσοστό προήλθε κατά τη διοίκηση της εταιρείας, τόσο από τη θετική πορεία της μπύρας ΑΛΦΑ, όσο και από τα νέα λανσαρίσματα στις βασικές κατηγορίες μπύρας αλλά και σε νέα σήματα, όπως η Μάμμος αλλά και ο μηλίτης.

Ο όμιλος διατηρεί μερίδιο κοντά στο 50% στην εσωτερική αγορά μπύρας (με βάση τα στοιχεία πωλήσεων στη «ζεστή αγορά», δηλαδή το οργανωμένο λιανεμπόριο) και εξάγει το 10% περίπου της παραγωγής του. Η δυναμική των πωλήσεων στην Ελλάδα υποστηρίζεται από τα ελληνικά σήματα μπύρας- όπως το σήμα ΑΛΦΑ, αλλά και Μάμμος και εσχάτως Νύμφη- ενώ η Αθηναϊκή Ζυθοποιία σκοπεύει να επαναλανσάρει τα σήματα μπύρας Αthenian και Μarathon, τα οποία απευθύνονται αποκλειστικά για εξαγωγές.

Σημειώνεται ότι τα τελευταία χρόνια οι ελληνικές ετικέτες μπύρας έχουν κερδίσει μερίδια έναντι διεθνών σημάτων, φτάνοντας πλέον να έχουν μερίδιο πάνω από 50% στη συνολική κατανάλωση μπύρας στην Ελλάδα.

Αναφορικά με τις επενδύσεις, ο κ. Δανιηλίδης τόνισε ότι η Αθηναϊκή Ζυθοποιία για την τριετία 2019 – 2021 έχει σχεδιάσει επενδυτικό πρόγραμμα 46 εκατ. ευρώ, το οποίο όμως, όπως γνωστοποίησε, «ανάλογα με τις ανάγκες και τις εξελίξεις στην ευρύτερη αγορά, ενδέχεται να αναθεωρηθεί προς τα πάνω». Σημειώνεται ότι αθροιστικά την τελευταία 10ετία, ο όμιλος έχει πραγματοποιήσει επενδύσεις που προσεγγίζουν τα 150 εκατ. ευρώ.

 

Πηγές:
euro2day.gr


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Loading ...
Προσθήκη Σχολίου

ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ IATRONET.GR

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας


Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.

Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων