Υγεία & Business

Άλμα της ψηφιακής διαφήμισης των φαρμακευτικών εταιρειών

Για το 2021, οι δαπάνες για ψηφιακές διαφημίσεις προβλέπεται να αυξηθούν κατά 18% φτάνοντας περίπου στα 11,3 δισ. δολάρια.

Παρασκευή, 23 Οκτωβρίου 2020, 15:35

Eντονότερη παρουσία στα ψηφιακά μέσα καταλαμβάνει το τελευταίο διάστημα η διαφήμιση, γεγονός που αξιοποιείται αναλόγως και από τον κλάδο της φαρμακοβιομηχανίας. Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών  eMarketer, η παγκόσμια βιομηχανία φαρμάκου αναμένεται να δαπανήσει φέτος περισσότερα από 9,5 δισ.δολ. σε ψηφιακά μέσα. 

Ποσό που την κατατάσσει στην δεύτερη θέση με αύξηση 14%, πίσω από τους υπολογιστές και τα ηλεκτρονικά είδη, όπου η αύξηση των κονδυλίων  για την ψηφιακή τους διαφήμιση εκτιμάται στο 18%.

Για το 2021, οι δαπάνες για ψηφιακές διαφημίσεις προβλέπεται να αυξηθούν κατά 18% φτάνοντας περίπου στα 11,3 δισ. δολάρια.

Η αύξηση του ψηφιακού μάρκετινγκ τη φετινή περίοδο από τις φαρμακοβιομηχανίες αποτελεί αναμφίβολα απόρροια της πανδημίας με τα περισσότερα μηνύματα να αφορούν τα τεστ και την ασφάλεια, καθώς και θέματα σχετικά με την  τηλεϊατρική, τα ιατρικά εφόδια και το άνοιγμα των ιατρικών γραφείων.

Πηγές:
fiercepharma


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Loading ...
Προσθήκη Σχολίου

ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ IATRONET.GR

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας


Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.

Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων