Η γιόγκα είναι ιδιαίτερα δημοφιλής, όχι μόνο ως μέθοδος χαλάρωσης αλλά και ως γυμναστική, καθώς τονώνει τους μυς μας και αυξάνει την δύναμή τους. Τα οφέλη της γιόγκα είναι ψυχολογικά αλλά και σωματικά, με καλύτερη αναπνοή, μειωμένο στρες, αλλά και καλύτερη κυκλοφορία του αίματος.

Υπάρχουν όμως ορισμένοι μύθοι που κάνουν πολύ κόσμο να μην θέλει να ασχοληθεί με τη γιόγκα. Και για αυτό είμαστε εμείς εδώ. Για να τους καταρρίψουμε.

Δεν έχω ευλυγισία

Καλώς. Τότε, εμάς μας ακούγεται ότι θα σας ωφελούσε πολύ η γιόγκα. Η ευλυγισία δεν είναι προαπαιτούμενο για να ξεκινήσετε την ενασχόλησή σας, αλλά σίγουρα με τον καιρό θα τη δείτε να βελτιώνεται.

Πονά η μέση μου

Τα καλά νέα είναι ότι και πάλι μπορείτε να κάνετε γιόγκα, με έναν εκπαιδευτή που γνωρίζει πώς να προσαρμόσει το πρόγραμμα στις ανάγκες σας. Ορισμένες στάσεις θα πρέπει να αλλάξουν ή να αποφευχθούν εντελώς, αλλά αν γίνει το πρόγραμμα σωστά, η γιόγκα θα σας ωφελήσει.

Η γιόγκα είναι θρησκευτική πρακτική άλλων

Ναι, και όχι. Ναι, επειδή συχνά συσχετίζεται πολιτισμικά με Ινδουισμό και Βουδισμό, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να ασχοληθεί μαζί της ο οποιοσδήποτε, με οποιοδήποτε πνευματιστικό στοιχείο να λείπει από την εξίσωση.

Η γιόγκα είναι για γυναίκες

Και, ναι, το 2021 μπορεί ακόμα να το ακούσουμε αυτό. Και είναι λίγο θλιβερό, όχι τόσο για τις παρωχημένες απόψεις αυτών που θα πουν κάτι τέτοιο, αλλά επειδή μάλλον η γιόγκα είναι το λιγότερο από τα πράγματα που δεν επιτρέπουν στον εαυτό τους να απολαύσουν.

Η γιόγκα είναι απλώς διατάσεις, γιατί να πληρώσω;

Η γιόγκα αποτελείται κατά ένα τεράστιο μέρος από διατάσεις, αλλά κάνει και πολλά ακόμα πράγματα. Και χρειάζεται την κατάλληλη καθοδήγηση. Για την ακρίβεια, και οι διατάσεις χρειάζονται καθοδήγηση. Για έναν άνθρωπο που δεν γυμνάζεται, και το χαλαρό τρέξιμο χρειάζεται καθοδήγηση. Επίσης, αν τα χρήματα είναι το ζήτημα, υπάρχουν πολλά δωρεάν βίντεο online, καθώς και ομάδες που δεν ζητούν χρηματικό αντάλλαγμα.

Δεν έχω χρόνο να κάνω γιόγκα

Από τη στιγμή που γνωρίζετε τις στάσεις, μπορείτε να τις προσαρμόσετε και στο πρόγραμμά σας. Πόσο μάλλον, ένα δεκάλεπτο το πρωί ή το απόγευμα μπορεί να σας βοηθήσει να χαλαρώσετε και να διαχειριστείτε καλύτερα τον χρόνο σας, με λιγότερο στρες.