Θετικός στον κορωνοιό δήλωσε πριν από λίγο ότι είναι ο υπουργός υγείας, Θάνος Πλεύρης.
Η σχετική είδηση προέρχεται από ανάρτηση που έκανε ο ίδιος στον προσωπικό του λογαριασμό στο twitter, δηλώνοντας παράλληλα ότι θα συνεχίσει να εργάζεται κανονικά από το σπίτι, τηρώντας το πρωτόκολλο και τα αναγκαία μέτρα προστασίας.
Προσθέστε το iatronet.gr στο DiscoverΕιδήσεις υγείας σήμερα
Ερρίκος Ντυνάν: Ρομποτικό άλμα με το μοναδικό στην Ελλάδα Da Vinci 5
ΕΚΠΑ και Yale λανσάρουν κοινό μεταπτυχιακό σε Περιβάλλον και Δημόσια Υγεία
Μέση αύξηση έως 8,2% φέτος στα ασφάλιστρα Υγείας