Δεν χορηγήθηκε κεταμίνη στη Τζωρτζίνα, αναφέρουν οι γιατροί του νοσοκομείου Παίδων "Αγλαΐα Κυριακού".
Σε σημερινή ανακοίνωση της διοίκησης του νοσηλευτικού ιδρύματος επισημαίνονται τα εξής:
"Σχετικά με αναφορές που λαμβάνουν χώρα το τελευταίο 24ωρο ότι κατά την νοσηλεία της ασθενούς Γεωργίας Δασκαλάκη στο Νοσοκομείο μας, έλαβε, από το ιατρικό ή το νοσηλευτικό μας προσωπικό, την φαρμακευτική ουσία 'κεταμίνη', βεβαιώνουμε ότι ουδέποτε χορηγήθηκε στην μικρή ασθενή η ουσία αυτή, είτε αυτούσια είτε σαν συστατικό άλλου φαρμακευτικού ιδιοσκευάσματος".
Προσθέστε το iatronet.gr στο DiscoverΕιδήσεις υγείας σήμερα
ΚΕΣΥ - επίσημο: Πρόεδρος η Αναστασία Κοτανίδου - Η πλήρης σύνθεση
ΕΟΠΥΥ: Στο 1,1 δισ. ευρώ έκλεισαν clawback - rebate φαρμάκων το 2025 - Επίσημος απολογισμός
Ενέσεις GLP-1 για απώλεια βάρους και κύηση: Oφέλη, προσοχή και σωστός προγραμματισμός