Δεν καταργείται η υποχρεωτικότητα της μάσκας στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
Με εισήγηση της επιτροπής εμπειρογνωμόνων, οι επιβάτες πρέπει να τη φορούν και από την 1η Ιουνίου, σε αντίθεση με την κατάργηση της υποχρεωτικότητας σε άλλους εσωτερικούς χώρους.
Αυτό αναφέρουν πηγές από το υπουργείο Υγείας, με την επισήμανση πως το θέμα αναμένεται να ρυθμιστεί σύντομα με Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ).
Σύμφωνα με τις σημερινές ανακοινώσεις του υπουργού Υγείας, η υποχρεωτικότητα της μάσκας παραμένει έως τις 31 Μαΐου στους εσωτερικούς χώρους.
Από 1η Ιουνίου θα αρθεί η υποχρεωτικότητα, με εξαιρέσεις που θα διευκρινιστούν στις επόμενες ΚΥΑ.
Δημ.Κ.
Προσθέστε το iatronet.gr στο DiscoverΕιδήσεις υγείας σήμερα
Μπορούν τρόφιμα να ενισχύσουν την απορρόφηση της βιταμίνης D;
Ημέρα του Πατέρα: Διατροφικές επιλογές για καλύτερη υγεία
Πρωινές συνήθειες που βοηθούν στη δυσκοιλιότητα