Αφού έχει τελειώσει η Βιταμίνη D, ξεκίνησε η συζήτηση και για το μαγνήσιο. Και μην ακούσω ότι άργησε, καθώς κάθε τόσο μπαίνουν σφήνα για διαπραγμάτευση και άλλες κατηγορίες ή και μεμονωμένα σκευάσματα. 

Η εξοικονόμηση από το Υπουργείο Υγείας- τουλάχιστον έτσι όπως είχε ανακοινωθεί στους αρμοδίους σε κάποια κατ' ιδίαν συνάντηση- υπολογίστηκε συνολικά από το Σίδηρο, Μαγνήσιο και Ασβέστιο σε περίπου 15 εκατ. ευρώ ετησίως (από 75 εκατ. ευρώ ακαθάριστη ετήσια δαπάνη σε 21 εκατ. ευρώ καθαρά).

Ιδού η Ρόδος...

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Παρουσία Γεωργιάδη τα εγκαίνια του ερευνητικού κέντρου της ΒΙΑΝΕΞ στην Πάτρα
Φακοί επαφής που επιδιορθώνονται με ακτινοβολία UV
Λάθη που μειώνουν την απορρόφηση βιταμίνης D από συμπληρώματα