Νέα έρευνα έδειξε ότι το μαύρο ή πράσινο τσάι μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη τύπου 2. Η κατανάλωση τουλάχιστον 4 φλιτζανιών την ημέρα μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο διαβήτη κατά 17% σε 10 χρόνια κατά μέσον όρ.

Η έρευνα δημοσιεύτηκε στο Diabetologia και περιέλαβε απαντήσεις από 1 εκατομμύριο ενήλικες από 8 χώρες.
Η νέα μετα-ανάλυση βρήκε γραμμική σχέση μεταξύ κατανάλωσης τσαγιού και κινδύνου για διαβήτη –ένα φλιτζάνι την ημέρα μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο περίπου κατά 1%.

Σε σύγκριση με ενηλίκους που δεν έπιναν τσάι όσοι έπιναν 1-3 φλιτζάνια καθημερινά μείωναν τον κίνδυνο κατά 4% ενώ όσοι κατανάλωναν τουλάχιστον 4 τον μείωναν κατά 17%.

Το τσάι περιέχει ωφέλιμες ουσίες όπως αντιοξειδωτικά, αντιφλεγμονώδη και αντικαρκινικές ουσίες.

Η έρευνα ανακάλυε ότι συγκεκριμένες ουσίες του τσαγιού, όπως οι πολυφαινόλες μπορεί να ευθύνονται για τη μείωση της γλυκόζης αλλά για να είναι αποτελεσματικές μπορεί να χρειάζεται επαρκής ποσότητα.

Πηγές:
Diabetologia