Την απάντησή της στις φήμες για το αν θα είναι στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας της ΝΔ ή όχι έδωσε η Ματίνα Παγώνη.

Σε παρέμβασή της στον ΑΝΤ1, δήλωσε την Παρασκευή τα εξής:

"Δεν θα είμαι στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας, οι αποφάσεις είναι του πρωθυπουργού. Ο πρωθυπουργός θα ανακοινώσει αυτούς που θα είναι υποψήφιοι, καλή επιτυχία σε όλους".

Ερωτηθείσα για το τι άλλαξε τις τελευταίες επτά ημέρες και δεν θα είναι τελικά στο ψηφοδέλτιο, απάντησε πως "στη ζωή προχωρούμε πάντα μπροστά, ξέρετε πώς αλλάζουν τα πράγματα".

Και επισήμανε: "είχα ανάγκη να πάρω εγώ θέσεις, για να πω ποια είμαι; Γιατρός είμαι, μίλησα στις πανδημίες, και μόνο που μου σφίγγουν οι ασθενείς μου το χέρι, είμαι καλά". Και κατέληξε: "το Επικρατείας δεν είναι αυτό που σού δίνει αξία".

Πηγές:
ΑΝΤ1

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Ρεκόρ θερμοκρασίας στη Βρετανία τον Ιούνιο
Τριμάρισμα βλεφαρίδων: Άλλο ένα ανεκδιήγητο trend του TikTok
Η καλή καρδιακή υγεία της εγκύου μειώνει τον κίνδυνο αναπτυξιακής καθυστέρησης στο παιδί [μελέτη]