Με συμπτώματα τροφικής δηλητηρίασης μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο Λαμίας το απόγευμα της Κυριακής 14 παιδιά από την Ακαδημία ποδοσφαίρου Αττικής τα οποία συμμετείχαν σε τουρνουά στο Καρπενήσι.

Εκεί, οι γιατροί τους έκαναν τις απαραίτητες εξετάσεις, δεν βρέθηκαν παθολογικά αιτία που να χρήζουν νοσηλείας και έφυγαν από το νοσοκομείο στις 9:15 το βράδυ.

Τα συμπτώματα τους περιορίζονταν μόνο σε διάρροιες. Το πιθανότερο σενάριο σύμφωνα με τους ειδικούς είναι ότι έφαγαν κάτι που τους πείραξε την προηγούμενη μέρα προτού εκδηλωθούν τα συμπτώματα.

Πηγές:
ΕΡΤ

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν το πόσες θερμίδες καίμε
Κ. Γιαννακόπουλος: Έβδομη θητεία για τον μακροβιότερο πρόεδρο Ιατρικού Συλλόγου
Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής: Μονιμοποιείται ο θεσμός του προσωπικού βοηθού [νομοσχέδιο]