Στον θάνατο του 9χρονου κοριτσιού από στρεπτόκοκκο, αναφέρθηκε την Τρίτη η Ματίνα Παγώνη.
Μιλώντας στον ΑΝΤ1, η πρόεδρος της Ένωσης Ιατρών Νοσοκομείων Αθήνας - Πειραιά (ΕΙΝΑΠ) σημείωσε πως "δεν ξέρουμε πόσες μέρες νοσούσε".
Περιέγραψε το πρώτο σύμπτωμα ως πονόλαιμο: "Αν το παιδί πει ‘δεν μπορώ να καταπιώ’, πρέπει να πάει κατευθείαν στον γιατρό για τεστ και να ξεκινήσει αμέσως η αντιβίωση".
Όπως είπε, "οι επιπλοκές του στρεπτόκοκκου γίνονται όταν δεν ξεκινήσει άμεσα η αγωγή".
Το συγκεκριμένο παιδί, του οποίου το ιστορικό δεν είναι γνωστό, "φαίνεται πως ήταν κάποιες μέρες αδιάθετο".
Προσθέστε το iatronet.gr στο DiscoverΕιδήσεις υγείας σήμερα
11η εκστρατεία της ΑΜΚΕ Με Οδηγό το Διαβήτη: 25 αδιάγνωστα περιστατικά διαβήτη και νεφρικής νόσου και δεκάδες αρρύθμιστοι διαβητικοί
Διαβήτης: Οι λοιμώξεις αποτελούν σημαντικό κίνδυνο [μελέτη]
Η γυναικεία γονιμότητα μπορεί να βλάπτεται από τη χρόνια στοματική φλεγμονή