Στον θάνατο του 9χρονου κοριτσιού από στρεπτόκοκκο, αναφέρθηκε την Τρίτη η Ματίνα Παγώνη.

Μιλώντας στον ΑΝΤ1, η πρόεδρος της Ένωσης Ιατρών Νοσοκομείων Αθήνας - Πειραιά (ΕΙΝΑΠ) σημείωσε πως "δεν ξέρουμε πόσες μέρες νοσούσε".

Περιέγραψε το πρώτο σύμπτωμα ως πονόλαιμο: "Αν το παιδί πει ‘δεν μπορώ να καταπιώ’, πρέπει να πάει κατευθείαν στον γιατρό για τεστ και να ξεκινήσει αμέσως η αντιβίωση".

Όπως είπε, "οι επιπλοκές του στρεπτόκοκκου γίνονται όταν δεν ξεκινήσει άμεσα η αγωγή".

Το συγκεκριμένο παιδί, του οποίου το ιστορικό δεν είναι γνωστό, "φαίνεται πως ήταν κάποιες μέρες αδιάθετο".

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
11η εκστρατεία της ΑΜΚΕ Με Οδηγό το Διαβήτη: 25 αδιάγνωστα περιστατικά διαβήτη και νεφρικής νόσου και δεκάδες αρρύθμιστοι διαβητικοί
Διαβήτης: Οι λοιμώξεις αποτελούν σημαντικό κίνδυνο [μελέτη]
Η γυναικεία γονιμότητα μπορεί να βλάπτεται από τη χρόνια στοματική φλεγμονή