Εκτός λειτουργίας θα τεθεί το Σάββατο το σύστημα ηλεκτρονικής συνταγογράφησης και θα επηρεαστεί η ανάκτηση και εκτέλεσης παραπεμπτικών διαγνωστικών εξετάσεων του ΕΟΠΥΥ.
Αυτό ανακοινώθηκε σήμερα από τη διοίκηση του Οργανισμού. Στην ανακοίνωση αναφέρονται αναλυτικά τα εξής:
"Σας ενημερώνουμε ότι το Σάββατο 01/02/2025 και ώρα 15:00 θα ξεκινήσει η αναβάθμιση της βάσης δεδομένων της εφαρμογής της Ηλεκτρονικής Συνταγογράφησης της Η.ΔΙ.Κ.Α. Α.Ε. η οποία αναμένεται να διαρκέσει 20 ώρες και όλα τα υποσυστήματα του ΣΗΣ δε θα είναι διαθέσιμα.
Η εφαρμογή της Ηλεκτρονικής Συνταγογράφησης και τα υπόλοιπα υποσυστήματα θα είναι διαθέσιμα στις 11:00 το πρωί της Κυριακής 02/02/2025.
Ως εκ τούτου κατά το αναφερόμενο χρονικό διάστημα θα επηρεαστεί η παραγωγική λειτουργία εφαρμογών του ΕΟΠΥΥ σχετικά με ανάκτηση και εκτέλεση παραπεμπτικών διαγνωστικών εξετάσεων.
Για την σχετική ανακοίνωση της ΗΔΙΚΑ επισκεφθείτε τον παρόντα σύνδεσμο.
Προσθέστε το iatronet.gr στο DiscoverΕιδήσεις υγείας σήμερα
ΚΕΣΥ - επίσημο: Πρόεδρος η Αναστασία Κοτανίδου - Η πλήρης σύνθεση
ΕΟΠΥΥ: Στο 1,1 δισ. ευρώ έκλεισαν clawback - rebate φαρμάκων το 2025 - Επίσημος απολογισμός
Ενέσεις GLP-1 για απώλεια βάρους και κύηση: Oφέλη, προσοχή και σωστός προγραμματισμός