Υψηλά ποσοστά ικανοποίησης δίνουν οι απαντήσεις ασθενών που νοσηλεύτηκαν στο ΕΣΥ.
Αυτό επισημαίνει ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης, ο οποίος σε ανάρτησή του αναφέρει τα ακόλουθα:
"Δείτε μόνοι σας τα συγκεντρωτικά αποτελέσματα του εργαλείου της αυτοαξιολόγησης από τους ίδιους τους χρήστες του ΕΣΥ. Έχουμε ήδη βαθμολογία από πραγματικούς 26:364 ασθενείς, που μας απάντησαν αφού έλαβαν εξιτήριο. Γενικός μέσος όρος ικανοποίησης 4,07/5 …αυτό ειναι το ΕΣΥ που καταρρέει…'. Προχωρούμε στις μεταρρυθμίσεις μας".
Δείτε μόνοι σας τα συγκεντρωτικά αποτελέσματα του εργαλείου της αυτοαξιολόγησης από τους ίδιους τους χρήστες του ΕΣΥ. Έχουμε ήδη βαθμολογία από πραγματικούς 26:364 ασθενείς, που μας απάντησαν αφού έλαβαν εξιτήριο. Γενικός μέσος όρος ικανοποίησης 4,07/5 …αυτό ειναι το «ΕΣΥ που… pic.twitter.com/9YHJzVwl1W
— Άδωνις Γεωργιάδης (@AdonisGeorgiadi) December 1, 2025
Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover
Ειδήσεις υγείας σήμερα
Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν το πόσες θερμίδες καίμε
Κ. Γιαννακόπουλος: Έβδομη θητεία για τον μακροβιότερο πρόεδρο Ιατρικού Συλλόγου
Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής: Μονιμοποιείται ο θεσμός του προσωπικού βοηθού [νομοσχέδιο]