Ο υπουργός Υγείας απέκλεισε την Τρίτη το ενδεχόμενο ιδιωτικοποίησης δημόσιων νοσοκομείων.
Μιλώντας στον Σκάι, ο Άδωνις Γεωργιάδης είπε χαρακτηριστικά πως "ούτε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ούτε εγώ, ούτε κανένας μας, δεν έχουμε σκοπό να πουλήσουμε κανένα από τα 127 νοσοκομεία του ΕΣΥ, πόσο μάλλον τη Νίκαια".
Αναφερόμενος στο σύνθημα "Δώστε λεφτά για την Υγεία", ο υπουργός Υγείας είπε πως το κράτος, μέχρι τώρα, έδινε 4 δισεκατομμύρια και τώρα δίνει 8,6 δισεκατομμύρια.
"Όταν δίνουμε τα διπλάσια χρήματα, δεν μπορούν να χρησιμοποιούν ακόμα αυτό το σύνθημα", σχολίασε.
Προσθέστε το iatronet.gr στο DiscoverΕιδήσεις υγείας σήμερα
12 -15 εκατ. ασθενείς στην Ευρώπη κάνουν χρήση βιολογικών και βιοομοειδών φαρμάκων
Πέρα δώθε
Ρεκόρ θερμοκρασίας στη Βρετανία τον Ιούνιο