Στο ιατρείο της Βουλής μεταφέρθηκε η Ειρήνη Αγαπηδάκη, έπειτα από αδιαθεσία που αισθάνθηκε κατά την παρουσία της στη Βουλή.

Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, η αναπληρώτρια υπουργός Υγείας παρουσίασε δύσπνοια και εμφάνισε χαμηλό επίπεδο οξυγόνου.

Οδηγήθηκε στο ιατρείο της Βουλής για την παροχή των πρώτων βοηθειών, ενώ στη Βουλή έφτασε και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ για τη διακομιδή της σε νοσοκομείο.

Σύμφωνα με ενημέρωση από το υπουργείο Υγείας, "Η αναπληρώτρια υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη, μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο 'Ευαγγελισμός' για καθαρά προληπτικούς λόγους, μετά από αδιαθεσία που αισθάνθηκε στη Βουλή. Σύμφωνα με τους θεράποντες ιατρούς, δεν συντρέχει κανένας λόγος ανησυχίας".

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
ΕΚΠΑ: Ανακοινώσεις για τη θεραπεία του καρκίνου στο Ευρωπαϊκό Συνέδριο Αιματολογίας
Δ. Σαρηγιάννης: Εκτίμηση διακινδύνευσης για καρκίνο με βάση το εκθεσίωμα
Γεωργιάδης σε Κασσελάκη: Σού εύχομαι να μην πάθεις τίποτε, αλλά αν συμβεί θα σε φροντίσουμε