Μπορεί το παιδί σας να τρώει υγιεινά, αλλά η πραγματική πρόκληση είναι να βρείτε νόστιμα και υγιεινά ποτά που θα του αρέσουν και του ίδιου.

Τα περισσότερα παιδιά όταν θέλουν γλυκό είναι επιρρεπή στο να ζητούν ζαχαρούχα ποτά. Ωστόσο, η καθοδήγησή τους προς πιο ισορροπημένες επιλογές είναι σημαντική για τη γενική υγεία τους.

Εδώ είναι 7 υγιεινά εοφήματα κατάλληλα για παιδιά.

Φυσικά αρωματισμένο νερό

Επειδή το καθαρό νερό μπορεί να φαίνεται βαρετό, είναι πιθανό το παιδί σας να μη θέλει αυτό το βασικό υγρό.

Για να κάνετε το νερό πιο ενδιαφέρον χωρίς να προσθέτετε επιπλέον ζάχαρη και θερμίδες, δοκιμάστε να ρίχνετε στο νερό φρέσκα φρούτα και βότανα.

Μπορείτε να δοκιμάσετε πολλούς συνδυασμούς γεύσης για να βρείτε μια που το παιδί σας απολαμβάνει.

Επιπλέον, το παιδί σας θα πάρει βιταμίνες από τα φρέσκα φρούτα και βότανα που χρησιμοποιούνται στο νερό.

Μερικοί ανίκητοι συνδυασμοί περιλαμβάνουν:

-Ανανά και μέντα

-Αγγούρι και καρπούζι

-Βατόμουρα και σμέουρα

-Φράουλες και λεμόνι

Τα καταστήματα πωλούν ακόμη και επαναχρησιμοποιήσιμα μπουκάλια νερού με ενσωματωμένα έγχυμα, τα οποία μπορούν να βοηθήσουν το παιδί σας να παραμείνει ενυδατωμένο όταν είναι μακριά από το σπίτι.

Νερό καρύδας

Αν και το νερό καρύδας περιέχει θερμίδες και ζάχαρη, αποτελεί μια πιο υγιεινή επιλογή από άλλα ροφήματα όπως σόδα και αθλητικά ποτά.

Το νερό καρύδας παρέχει μια καλή ποσότητα αρκετών θρεπτικών ουσιών, όπως η βιταμίνη C, το μαγνήσιο και το κάλιο - τα οποία είναι σημαντικά για τα παιδιά.

Επίσης περιέχει ηλεκτρολύτες - όπως το κάλιο, το μαγνήσιο, το ασβέστιο και το νάτριο - που χάνονται από τον ιδρώτα κατά τη διάρκεια της άσκησης.

Αυτό κάνει το νερό καρύδας μια εξαιρετική εναλλακτική λύση ενυδάτωσης για τα ζαχαρούχα αθλητικά ποτά για τα ενεργά παιδιά.

Το νερό καρύδας είναι επίσης επωφελές όταν το παιδί σας είναι άρρωστο, ειδικά εάν χρειάζεται να ενυδατωθεί μετά από μια περίοδο διάρροιας ή εμέτου.

Ωστόσο, είναι σημαντικό να διαβάσετε προσεκτικά την ετικέτα όταν αγοράζετε νερό καρύδας, καθώς μερικά εμπορικά σήματα περιέχουν πρόσθετα σάκχαρα και τεχνητές γεύσεις.

Το απλό, μη ζαχαρωμένο νερό καρύδας είναι πάντα η καλύτερη επιλογή για τα παιδιά.

Ορισμένα Smoothies

Τα Smoothies είναι ένας εξαίσιος τρόπος για να μπουν τα φρούτα, τα λαχανικά και άλλα υγιεινά τρόφιμα στη διατροφή του παιδιού σας.

Ενώ μερικές επιλογές είναι γεμάτες με ζάχαρη, σπιτικά smoothies - εφ 'όσον είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά - αποτελούν εξαιρετικές επιλογές για τα παιδιά.

Πολλά λαχανικά - όπως το λάχανο, το σπανάκι και ακόμα και το κουνουπίδι - μπορούν να αναμειχθούν σε μια γλυκιά γεύση που θα δοκιμάσει το παιδί σας.

Μερικοί φιλικοί συνδυασμοί προς τα παιδιά περιλαμβάνουν:

-Kale και ανανά

-Σπανάκι και βατόμουρα

-Ροδάκινο και κουνουπίδι

-Φράουλες και τεύτλα

Συνδυάστε τα συστατικά με μη ζαχαρούχο μη γαλακτοκομικό ή γαλακτοκομικό γάλα και χρησιμοποιήστε υγιεινά πρόσθετα όπως  σκόνη κακάου, καρύδα χωρίς ζάχαρη, αβοκάντο ή αλεσμένο λιναρόσπορο.

Αποφύγετε την αγορά smoothies από καταστήματα ή εστιατόρια, καθώς αυτά μπορεί να περιέχουν πρόσθετα σάκχαρα, και επιλέξτε τις σπιτικές εναλλακτικές όποτε είναι δυνατόν.

Δεδομένου ότι τα smoothies είναι υψηλά σε θερμίδες, να τα προσφέρετε ως σνακ ή μαζί με ένα μικρό γεύμα.

Μη ζαχαρούχα φυτικά γαλακτοκομικά προϊόντα

Για τα παιδιά που έχουν δυσανεξία στο γάλα, τα μη ζαχαρούχα φυτικά γαλακτοκομικά προϊόντα αποτελούν εξαιρετική εναλλακτική λύση.

Τα φυτικά γαλακτοκομικά προϊόντα περιλαμβάνουν καρύδα, αμύγδαλο, κάσιους, ρύζι και γάλα σόγιας.

Όπως το γάλα γαλακτοκομικής ζαχαροπλαστικής, τα γλυκά γαλακτοκομικά προϊόντα με βάση τα φυτά μπορούν να περιέχουν φορτία πρόσθετης ζάχαρης και τεχνητών γλυκαντικών, για αυτό είναι προτιμότερο να επιλέξετε εκχυλίσματα χωρίς ζάχαρη.

Τα μη ζαχαρούχα φυτικά γαλακτοκομικά προϊόντα μπορούν να χρησιμοποιηθούν μόνα τους ως ποτό με χαμηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες ή ως βάση για λουκουμάδες, πλιγούρια και σούπες φιλικές προς το παιδί.

Για παράδειγμα, 1 φλιτζάνι (240 ml) μη ζαχαρούχου γάλακτος αμυγδάλου έχει λιγότερες από 40 θερμίδες.

Η παροχή ποτών χαμηλών θερμίδων μαζί με τα γεύματα μειώνει την πιθανότητα το παιδί σας να χορτάσει μόνο με υγρά. Επιπλέον, πολλά φυτικά γαλακτοκομικά προϊόντα παρέχουν μια ποικιλία βιταμινών και ανόργανων συστατικών και συχνά εμπλουτίζονται με θρεπτικά συστατικά όπως το ασβέστιο, το Β12 και η βιταμίνη D.

Ορισμένα ροφήματα βοτάνων

Ακόμα και αν το τσάι δεν θεωρείται ρόφημα φιλικό προς το παιδί, ορισμένα ροφήματα βοτάνων είναι ασφαλή και υγιεινά για τα παιδιά.

Τα ροφήματα από βότανα - όπως το λεμονόχορτο, η μέντα, το rooibos και το χαμομήλι - είναι φανταστικές εναλλακτικές λύσεις για τα γλυκά ποτά, καθώς είναι απαλλαγμένα από καφεΐνη και παρέχουν μια ευχάριστη γεύση.

Επιπλέον, τα ροφήματα από βότανα προσφέρουν θρεπτικά οφέλη και μπορούν ακόμη και να παρέχουν ανακούφιση για παιδιά που είναι άρρωστα ή ανήσυχα.

Για παράδειγμα, το ρόφημα χαμομηλιού και το λεμονόχορτο χρησιμοποιούνται από καιρό για να ηρεμήσουν και να καταπραΰνουν τόσο τα παιδιά όσο και τους ενήλικες με άγχος.

Το χαμομήλι έχει επίσης χρησιμοποιηθεί ως φυσική θεραπεία για εντερικά συμπτώματα - συμπεριλαμβανομένης της ναυτίας, του αερίου, της διάρροιας και της δυσπεψίας - τόσο σε παιδιά όσο και σε ενήλικες.