Η εγκυμοσύνη είναι η πιο λεπτή περίοδος για μια γυναίκα και για το αγέννητο μωρό της. Μια έγκυος πρέπει να είναι πολύ προσεκτική κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης για να εξασφαλίσει την καλή υγεία του αγέννητου μωρού της. Εάν είστε έγκυος, είναι σημαντικό να προσέχετε ιδιαίτερα, επιλέγοντας ό, τι μπαίνει στο στομάχι σας.

Η εγκυμοσύνη επηρεάζει το ανοσοποιητικό σας σύστημα και κάνει εσάς και το παιδί σας πιο επιρρεπείς στα βακτήρια και τους ιούς που προκαλούν τροφικές ασθένειες. Υπάρχουν ορισμένοι καρποί που πρέπει να αποφεύγονται κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Θέλετε το καλύτερο για το μωρό σας, έτσι, σε περίπτωση που σας έχει διαφύγει αυτή η οδηγία, εδώ είναι ένας κατάλογος των φρούτων για αποφυγή κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Κρατήστε αυτό το πρακτικό για να βεβαιωθείτε ότι εσείς και το αγέννητο μωρό σας παραμένετε υγιείς και ασφαλείς.

Αποφύγετε την παπάγια

Αναρωτιέστε αν μπορείτε να φάτε παπάγια κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης; Η απάντηση είναι όχι. Πολλές γυναίκες από τη Σρι Λάνκα, το Μπαγκλαντές, την Ινδία καθώς και το Πακιστάν έχουν χρησιμοποιήσει παπάγια ως μέσω άμβλωσης, αλλά δεν είναι κάτι που θα πρέπει να σας ανησυχεί αν δεν το φτιάξετε. Η πρόσληψη παπάγιας προφανώς φέρνει τον τοκετό νωρίς ή προκαλεί αποβολή. Αυτό είναι εν μέρει αλήθεια. Η παπάγια, ειδικά η άγρια ​​και η ημι-ώριμη, είναι πλούσια σε λατέξ, η οποία είναι γνωστό ότι προκαλεί συστολές της μήτρας.

Πρέπει να αποφεύγονται μορφές τροφίμων όπως η πράσινη σαλάτα παπάγια, οι σπόροι της παπάγιας, καθώς και τα συμπληρώματα που περιέχουν ένζυμα παπαΐνης κατά τη διάρκεια του τρίτου και τελικού τριμήνου της εγκυμοσύνης . Για το λόγο αυτό, η Παπάγια βρίσκεται στον κατάλογο τροφίμων που πρέπει να αποφεύγονται κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

Ωστόσο, η ώριμη παπάγια είναι εξαιρετική κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Η ώριμη παπάγια είναι πλούσια σε βιταμίνες, όπως η βιταμίνη C και άλλα υγιεινά θρεπτικά συστατικά που εμποδίζουν την εμφάνιση συμπτωμάτων εγκυμοσύνης, όπως καούρα και δυσκοιλιότητα. Η παπάγια όταν αναμιγνύεται με μέλι και γάλα είναι επίσης ένας εξαιρετικός τονωτικός συνδυασμός για τις έγκυες γυναίκες, ειδικά κατά τη διάρκεια της γαλουχίας. Η ώριμη παπάγια περιέχει πολύ χαμηλότερα επίπεδα παπαΐνης και γενικά θεωρείται πολύ υγιεινή για τις έγκυες γυναίκες με πλούσιο αντιοξειδωτικό και βιταμινούχο περιεχόμενο και πολλά άλλα οφέλη για την υγεία.

Αποφύγετε τον ανανά

Μπορούν οι έγκυες γυναίκες να τρώνε ανανά; Η απάντηση είναι όχι. Ο ανανάς κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης δεν είναι καλός, οπότε αντισταθείτε στον εαυτό σας από την κατανάλωση ανανά κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Οι ανανάδες είναι πλούσιοι σε βρωμελαϊνη, που μπορεί να προκαλέσει χαλάρωση του τραχήλου της μήτρας το οποίο θα οδηγήσει σε πρόωρο τοκετό.

Μπορείτε να τρώτε ανανά σε μέτριες ποσότητες, καθώς δεν θα έχει καμία επίδραση στον τοκετό και την παράδοση, ωστόσο, η πρόσληψή του θα πρέπει να περιοριστεί κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου για να αποφευχθεί τυχόν απρόβλεπτο γεγονός, όπως χαλάρωση του τράχηλου. Για το λόγο αυτό, ο ανανάς βρίσκεται στον κατάλογο των τροφίμων που πρέπει να αποφεύγονται κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Πολλές γυναίκες πιστεύουν ότι η κατανάλωση πολλών χυμών ανανά μπορεί να τους βοηθήσει να επιτύχουν τοκετό. Έτσι πρέπει να σταματήσετε τον εαυτό σας από το να φάει ανανά ενώ είστε έγκυος.

Αποφύγετε τα σταφύλια

Μπορούμε να τρώμε σταφύλια κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης; Η απάντηση σε αυτό περιβάλλεται από διαμάχη. Ενώ μερικοί επαγγελματίες του ιατρικού κλάδου υποδεικνύουν ότι πρέπει να αποφεύγετε να τρώτε σταφύλια κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, άλλες συμβουλές λένε να τρώτε. Οι περισσότερες συμβουλές των εμπειρογνωμόνων της πρώτης άποψης είναι εξαιτίας της ποσότητας φυτοφαρμάκων που ψεκάζονται σε φυτά σταφυλιών για να αποφεύγεται η κατανάλωσή τους από τα έντομα.

Πάντως, η κύρια αντιπαράθεση της διαμάχης είναι η υψηλή ποσότητα ρεσβερατρόλης που υπάρχει στα σταφύλια. Αυτή η χημική ουσία μπορεί να προκαλέσει τοξικότητα για την μέλλουσα μητέρα. Όμως, η κατανάλωση σταφυλιών κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης μπορεί επίσης να σας δώσει ζωτικά θρεπτικά συστατικά όπως η βιταμίνη Α και C. Συνεπώς, πρέπει να μιλήσετε με το γιατρό σας πριν λάβετε οποιαδήποτε απόφαση σχετικά με την κατανάλωση σταφυλιών κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

Αποφύγετε τα άπλυτα φρούτα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης

Η πιο σημαντική συμβουλή για τις έγκυες γυναίκες είναι να αποφεύγουν τα άπλυτα  φρούτα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Είναι καθοριστικής σημασίας η υγιεινή όσον αφορά τις τροφές κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης για την αποφυγή λοιμώξεων από την τοξοπλάσμωση. Τα φρούτα πρέπει να αποτελούν αναπόσπαστο μέρος κάθε διατροφής στην  εγκυμοσύνη, ωστόσο, πρέπει να είστε προσεκτικοί και να αποφεύγετε να καταναλώνετε ορισμένα από αυτά, όπως ανανά ή παπάγια, για να αποφύγετε οποιαδήποτε επιπλοκή κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

Εδώ είναι ο σωστός τρόπος για να προετοιμάσετε τα φρούτα και να τα χειριστείτε με ασφάλεια:

-Ξεπλύνετε σχολαστικά τα ωμά φρούτα και τα λαχανικά κάτω από τρεχούμενο νερό προτού τα φάτε ή τα προετοιμάζετε, ειδικά τα φρούτα που απαιτούν αποφλοίωση ή κοπή - όπως το πεπόνι. Βακτήρια μπορούν να βρεθούν στο εξωτερικό δέρμα ή στη φλούδα.

-Μη χρησιμοποιείτε σαπούνια, απορρυπαντικά ή διαλύματα χλωρίνης για την πλύση των προϊόντων

-Ως πρόσθετη προφύλαξη, χρησιμοποιήστε μια μικρή βούρτσα για την απομάκρυνση της βρωμιάς

Προσπαθήστε να κόψετε τις κατεστραμμένες  περιοχές - τα βακτήρια μπορούν να ευδοκιμήσουν σε αυτά τα μέρη

Τα φρούτα πρέπει να αποτελούνται από ένα μεγάλο μέρος της διατροφής σας, όταν είστε έγκυος, γιατί είναι γεμάτα με θρεπτικά συστατικά. Αλλά, είναι σημαντικό να αλλάξετε τη λίστα των αγαπημένων σας καρπών για χάρη του μωρού σας. Αποφύγετε τους ''κακούς'', και παραμείνετε υγιείς.