Μια δίαιτα με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες μπορεί να προσφέρει πολλά οφέλη για την υγεία, αλλά μπορεί και να σας δυσκολέψει να βρείτε ιδέες γεύματος που ταιριάζουν στο πολυάσχολο πρόγραμμα σας.

Ακόμα και αν δεν είστε το πιο δημιουργικό άτομο στην κουζίνα και έχετε μόνο λίγα υλικά στο ψυγείο, είναι εύκολο να ετοιμάσετε νόστιμα γεύματα με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες που απαιτούν λιγότερα από 10 λεπτά προετοιμασίας.

Όλα τα γεύματα είναι χαμηλής περιεκτικότητας σε υδατάνθρακες και μειώνουν την απώλεια βάρους.

Aυγά και  λαχανικά φτιαγμένα σε λάδι καρύδας

Αυτό το πιάτο είναι ένα υπέροχο πρωινό που μπορείτε να απολαύσετε κάθε μέρα. Είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες και φυτικές ίνες, και σας κρατά χορτάτους για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Συστατικά: Λάδι καρύδας, φρέσκα ή κατεψυγμένα λαχανικά (καρότα, κουνουπίδια, μπρόκολα, πράσινα φασόλια), αυγά, μπαχαρικά, σπανάκι (προαιρετικά).

Οδηγίες:

Προσθέστε λάδι καρύδας στο τηγάνι σας και ανάψτε το μάτι.

Προσθέστε λαχανικά. Εάν χρησιμοποιείτε κατεψυγμένο μίγμα, αφήστε τα λαχανικά να ξεπαγώσουν στη φωτιά για λίγα λεπτά.

Προσθέστε 3-4 αυγά.

Προσθέστε μπαχαρικά - είτε μείγμα ή απλά αλάτι και πιπέρι.

Προσθέστε σπανάκι (προαιρετικά).

Ανακατεύετε μέχρι να γίνει στέρεο το μείγμα.

Ψητές φτερούγες κοτόπουλου με πράσινα λαχανικά

Αυτό μπορεί απλά να γίνει ένα από τα αγαπημένα σας. Χρειάζεται λίγη προετοιμασία και είναι τέλειο.

Συστατικά: Φτερούγες κοτόπουλου, μπαχαρικά, χόρτα, σάλσα.

Οδηγίες:

Μαρινάρετε τα φτερά κοτόπουλου σε ένα μείγμα μπαχαρικών της επιλογής σας.

Τοποθετήστε τα στο φούρνο και θερμαίνετε στους 360-395 ° F (180-200 ° C) για περίπου 40 λεπτά.

Ψήστε μέχρι τα φτερά να είναι καφέ και τραγανά.

Σερβίρετε με μερικά χορταρικά και σάλτσα..

Μπέικον και αυγά

Αν και το μπέικον είναι επεξεργασμένο κρέας και δεν είναι ακριβώς υγιεινό, είναι χαμηλό σε υδατάνθρακες.

Μπορείτε να το φάτε σε μία δίαιτα χαμηλών υδατανθράκων και να χάσετε βάρος.

Εάν βλέπετε την κατανάλωση μπέικον με μετριοπάθεια και δεν το τρώτε περισσότερο από μία φορά ή δύο φορές την εβδομάδα, δεν υπάρχει τίποτα λάθος με την προσθήκη του στη διατροφή σας.

Συστατικά: Μπέικον, αυγά, μπαχαρικά (προαιρετικά).

Οδηγίες:

Προσθέστε το μπέικον σε μια κατσαρόλα και τηγανίστε μέχρι να είναι έτοιμο.

Βάλτε το μπέικον σε ένα πιάτο και τηγανίζετε 3-4 αυγά στο λίπος μπέϊκον.

Αν θέλετε να προσθέσετε κάποια γεύση στα αυγά σας, βάλτε λίγο θαλασσινό αλάτι, σκόνη σκόρδου και σκόνη κρεμμυδιού τους κατά τη διάρκεια του τηγανίσματος.

Κιμάς βοείου κρέατος με πιπεριές σε φέτες

Αυτό το γεύμα με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες είναι τέλειο αν έχετε κάποιο απόθεμα κιμά βοείου κρέατος.

Συστατικά: Κρεμμύδι, λάδι καρύδας, αλεσμένο βοδινό κρέας, μπαχαρικά, σπανάκι και μία πιπεριά.

Οδηγίες:

Ψιλοκόψτε ένα κρεμμύδι.

Προσθέστε λάδι καρύδας σε μια κατσαρόλα και ανάψτε τη φωτιά.

Προσθέστε το κρεμμύδι και ανακατέψτε για ένα λεπτό ή δύο.

Προσθέστε το βόειο κρέας.

Προσθέστε μερικά μπαχαρικά - είτε μείγμα ή απλά αλάτι και πιπέρι.

Προσθέστε σπανάκι.

Εάν θέλετε να προσθέσετε λίγο μαύρο πιπέρι και σκόνη τσίλι.

Ανακατεύετε μέχρι να είστε έτοιμοι και σερβίρετε με μία κομμένη πιπεριά.

Μπέργκερ χωρίς ψωμί

Δεν γίνεται πιο εύκολο από αυτό: ένα γυμνό μπιφτέκι με δύο διαφορετικά είδη τυριών και τη μια του πλευρά με ωμο σπανάκι.

Συστατικά: Βούτυρο, μπιφτέκια, τυρί τσένταρ, τυρί κρέμα, σάλτσα, μπαχαρικά, σπανάκι.

Οδηγίες:

Προσθέστε το βούτυρο σε μια κατσαρόλα και ανάψτε  τη φωτιά.

Προσθέστε τα μπιφτέκια και τα μπαχαρικά.

Γυρίστε τα μπιφτέκια μέχρι να είναι έτοιμα.

Προσθέστε μερικές φέτες cheddar και λίγο τυρί κρέμα στην κορυφή.

Μειώστε τη θερμότητα και βάλτε ένα καπάκι στο τηγάνι μέχρι να λιώσει το τυρί.

Σερβίρετε με ωμό σπανάκι. Μπορείτε να πασπαλίσεττε ελάχιστο από το λίπος από το τηγάνι πάνω από τα χόρτα σας, αν θέλετε.

Για να κάνετε τα μπιφτέκια πιο ζουμερά, προσθέστε λίγη σάλστα.

Τηγανητά κομμάτια κοτόπουλου

Εάν ανησυχείτε για να καταλήξετε με άγευστο, ξερό κοτόπουλο, προσθέτοντας λίγο βούτυρο και μπορεί να φανεί η διαφορά.

Συστατικά: Στήθος κοτόπουλου, βούτυρο, αλάτι, πιπέρι, κάρυ, σκόνη σκόρδου και φυλλώδη χόρτα.

Οδηγίες:

Κόψτε το στήθος κοτόπουλου σε μικρά κομμάτια.

Προσθέστε το βούτυρο σε μια κατσαρόλα και ανάψτε τη φωτιά.

Προσθέστε κομμάτια κοτόπουλου, καθώς και αλάτι, πιπέρι, κάρυ και σκόνη σκόρδου.

Ψήστε το κοτόπουλο μέχρι να φτάσει σε μια τραγανή υφή.

Σερβίρετε με μερικά φυλλώδη πράσινα φύλλα.

Meatza - «Πίτσα» με βάση το κρέας

Αν σας έχει λείψει η πίτσα από τη διατροφή σας με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες, τότε θα αγαπήσετε αυτό το πιάτο.

Μπορεί να ανακαλύψετε ότι είναι ακόμη πιο νόστιμη επιλογή από τις κλασικές- χωρίς κιόλας τα ανθυγιεινά συστατικά που πολλές πίτσες περιλαμβάνουν.

Αυτή η συνταγή είναι εύκολο να τροποποιηθεί και μπορείτε να προσθέσετε πιθανόν, συστατικά χαμηλής περιεκτικότητας σε υδατάνθρακες που θέλετε - λαχανικά, μανιτάρια, διαφορετικά τυριά κ.ο.κ.

Συστατικά: κρεμμύδια, μπέικον, αλεσμένο βόειο κρέας, σάλτσα, μπαχαρικά, σκόνη σκόρδου και τεμαχισμένο τυρί.

Οδηγίες:

Κόψτε τα κρεμμύδια και  λίγο μπέικον σε μικρές φέτες.

Ανακατέψτε το αλεσμένο βοδινό κρέας, τη σάλτσα, τα κρεμμύδια, τα μπαχαρικά και τη σκόνη σκόρδου στο κάτω μέρος του ταψιού.

Πασπαλίζετε το τεμαχισμένο τυρί στην κορυφή και καλύψτε με επιπλέον φέτες μπέικον

Τοποθετήστε το σε φούρνο και θερμαίνετε στους 360-395 ° F (180-200 ° C) για 30-40 λεπτά, μέχρι το μπέικον και το τυρί να φαίνονται τραγανά.