Το σκόρδο μπορεί να εξουδετερώσει κύτταρα που προκαλούν γλοιοβλάστωμα, καρκίνο του εγκεφάλου που συνήθως είναι μοιραίος, ανακάλυψαν ερευνητές από τη Nότια Καρολίνα. Οι Καθηγητές νευροεπιστήμης Swapan Ray και Narendra Banik του Ιατρικού Πανεπιστημίου Νότιας Καρολίνας ανακοίνωσαν ότι η ανακάλυψη προέκυψε κατά τη διάρκεια έρευνας για τον τρόπο που θα εξουδετερώνονται τα καρκινικά κύτταρα χωρίς να επηρεάζονται τα υγιή.

Η έρευνα περιελάμβανε διάφορα συστατικά ως προς την αποτελεσματικότητά τους στη θανάτωση καρκινικών κυττάρων. Περιέλαβαν και το σκόρδο, λόγω της φήμης του ότι έχει θεραπευτικές ιδιότητες. Τρία συστατικά που δοκιμάστηκαν σταμάτησαν αποτελεσματικά τα καρκινικά κύτταρα, δήλωσε ο Ray.

Σύμφωνα με τον Καθηγητή, η έρευνα φέρνει στο φως την υπόσχεση που κρύβουν συστατικά που προέρχονται από φυτά σαν φυσική θεραπευτική μέθοδος για την αντιμετώπιση της ανάπτυξης κακοηθών κυττάρων στον ανθρώπινο εγκέφαλο.

Περισσότερες έρευνες χρειάζονται σε ζώα πριν εφαρμοστεί σε ανθρώπους η θεραπευτική στρατηγική, δηλώνουν οι ερευνητές.

Η έρευνα θα δημοσιευτεί τον επόμενο μήνα στο περιοδικό ‘Cancer’, της Αμερικανικής Εταιρίας Καρκίνου.

‘Cancer’