Στη μάχη ενθάρρυνσης των παιδιών να κάνουν υγιεινές διατροφικές επιλογές εν μέσω της έντονης διαφήμισης για τρόφιμα υψηλών θερμίδων, σακχαρούχων ροφημάτων και σνακ, νέα ανάλυση αναφέρει ότι είναι καλύτερο να τους λέτε τι θα πρέπει να τρώνε παρά τι θα πρέπει να αποφεύγουν.

Η στρατηγική θα μπορούσε επίσης να εφαρμοστεί και στο σύζυγό σας, δήλωσαν οι ερευνητές του Cornell Food & Brand Lab των ΗΠΑ. Στην ανάλυση επισκόπησαν 43 διεθνείς έρευνες που αφορούσαν τα μηνύματα για τη διατροφή, θετικά ή αρνητικά.

Κατέληξαν ότι τα αρνητικά μηνύματα δουλεύουν καλύτερα σε ειδικούς, όπως διατροφολόγους και γιατρούς, που παρά τις γνώσεις τους μπορεί να έχουν την τάση να αποφεύγουν την υγιεινή διατροφή.

Στο μεταξύ, όσοι έχουν λιγότερες γνώσεις στον τομέα κερδίζουν περισσότερα αν τους πει κάποιος τι είναι υγιεινό και γιατί.

Τα ευρήματα θα παρουσιαστούν στο συνέδριο του Society of Nutrition Education and Behavior στο Πίτσμπουργκ.

 

Πηγές:
Διεθνής τύπος.

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Η καινοτομία μετασχηματίζει τη φροντίδα υγείας: Οφέλη για τους ασθενείς, το σύστημα υγείας και την οικονομία
Πιθανοί κίνδυνοι του κολλαγόνου
“Reflections”: Το Keele University ανοίγει έναν νέο κύκλο διαλόγου για την επιστήμη και την κοινωνία