Ερευνητές ανέπτυξαν νέο φάρμακο που μπορεί ενδεχομένως να περιορίσει την εξέλιξη της νόσου Πάρκινσον παρέχοντας καλύτερη ανακούφιση στους ασθενείς.

Οι ερευνητές χρησιμοποίησαν προκλινικό μοντέλο της νόσου Πάρκινσον για σύγκριση της επίδρασης του φαρμάκου ροπινιρόλη με το νέο τους πειραματικό φάρμακο, D-512.

Σε πειράματα που έκαναν σε ζώα, οι ερευνητές έδειξαν ότι το D-512 ήταν  πιο αποτελεσματικό από τη ροπινιρόλη όσον αφορά την αντιμετώπιση των συμπτωμάτων της νόσου.

Ο David Lindenbach, του  Binghamton University - State University of New York, δήλωσε ότι η ερευνητική ομάδα ανακάλυψε ότι η νέα ουσία D-512 ήταν ανώτερη από το ευρέως χρησιμοποιούμενο φάρμακο ροπινιρόλη, όσον αφορά τη μέγιστη ανακούφιση από τα συμπτώματα και τη διάρκεια δράσης.

Οι ερευνητές επίσης παρατήρησαν ότι το D-512 ενδεχομένως έχει λιγότερες παρενέργειες από τα τρέχοντα φάρμακα.

Οι ερευνητές βρίσκονται επι του παρόντος σε προκλινική φάση. Η έρευνα δημοσιεύτηκε στο   Η έρευνα δημοσιεύτηκε στο περιοδικό British Journal of Pharmacology.

British Journal of Pharmacology.